duminică, 12 ianuarie 2014

Locuri de munca

Facultatea este punctual de ascensiue intr-o cariera. Nu poti face cariera daca nu ai studiile necesare acesteia. Dar cand banii pentru a rezista la facultate au inceput
sa nu ajunga am luat ferma decizie de a ma angaja. Traind intr-un secol al vitezei si al internetului, nu mi-am putut cauta un job altfel – la bursa locurilor de munca, adica pe bestjobs cel mai populat site cu oferte de locuri de munca. Locul de munca nu a intarziat sa apara. Contabila, aproape de camin si facultate. Exact ce aveam nevoie pentru a-mi suplimenta economiile si experienta contabila. Acum le caut loc de munca parintilor mei. Ar prefera sa mearga in Germania – mi se pare incredibile ofertele care vin din aceasta tara. Astept sa se decida si ei. Acelasi lucru poti face si tu daca iti cauti loc de munca, este foarte simplu, fara bani si totul doar din fata unui calculator.

Va recomand bursa locurilor de munca bucuresti 2014 si munca in germania 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu