marți, 25 iunie 2013

Cuvant inainte

Poate ca multi se vor intreba ce motive ar avea cineva sa isi deschida un al treilea blog, stiind deja ca abia reuseste sa isi faca timp pentru blogul de suflet si pentru blogul cu advertoriale, cum imi place mie sa le numesc.
Se intampla uneori chiar sa am regrete ca am intrat in aceasta lume virtuala, atunci cand intalnesc oameni urati sufleteste, care nu pot dormi de grija celorlalti, care nu vad decat paiul din ochii ce privesc cu candoare spre lume.
Motivele pentru care am deschis acet blog nu imi sunt nici macar mie foarte clare in minte, dar voi incerca sa astern pe hartie ceea ce gandesc, pentru a face putina lumina.
In primul rand pentru ca un blog in plus inseamna un ban in plus, castigat intr-un mod placut, facand ceea ce imi place. Ca ii deranjeaza pe altii faptul ca bloggerii scriu advertoriale si castiga bani din asta, prea putin imi pasa. Nu le place, pot citi in alta parte. In Romania sunt peste 70 000 de bloguri deschise.
In al doilea rand, pentru ca pe acest blog voi scrie mai ales in zile ca aceasta, cand voi fi suparata, zile in care ceva ma va fi nemultumit, pentru a nu-mi deranja cititorii fideli de pe blogul de suflet cu problemele sau frustrarile mele. Aici ma voi putea descarca in voie, sper.
In al treilea rand pentru ca am invatat sa fac un blog, am invatat cum sa ma joc pe la setari si imi place. Pentru ca nu vreau sa schimb temele pe blogurile deja vechi, am ales sa o fac aici.
Inca nu stiu cu ce altceva voi umple paginile acestui blog, inca nu stiu cat timp imi voi permite sa ii dedic, dar stiu ca va fi aici mereu si ma va astepta. Fiind atat de mult timp in online zilnic, probabil voi ajunge sa scriu cam tot ce imi va trece prin minte in clipa cand voi fi mai libera. Nu chestii complicate, nu teorii rasuflate, nu barfe urate.

PS:Accept schimbul de linkuri cu bloguri onorabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu