miercuri, 26 iunie 2013

Propozitii cu laş si l-aş

Dupa ce am scris cateva propozitii cu nas si n-as, a venit vremea sa aliniez la start propozitii cu laş si l-aş, nu pentru a le oferi gata facute copiilor, ci mai mult in speranta ca se vor inspira si vor gasi alte formulari. Gasiti mai multe propozitii pe vienela.ro.
Laş- acest cuvant este folosit atunci cand vorbim despre un om lipsit de curaj si de sentimentul onoarei; fricos; misel.
L-aş - se scrie cu cratima atunci cand litera l se refera la "el"- pe el aş... Scriem l-aş atunci cand urmeaza o actiune.
Sa vedem propozitii cu laş si l-aş:
1001 Cosmetice
L-aş fi luat cu mine pe munte, dar stiu cat este de laş.

Pe Mihai l-aş trimite intai la piata si abia dupa aceea la frizerie.
Laş este cel care fuge de raspundere.
Catelul bunicii mele este atat de laş, incat se ascunde sub canapea cand tuna si fulgera.
Daca Ionel nu ar fi atat de laş si ar veni la mine, l-aş lasa sa imi explice totul.
Tortul facut de matusa mea este atat de bun, incat l-aş manca pe tot.
Daca as gasi un pantalon negru pe masura mea, l-aş cumpara imediat, desi imi doresc si o rochie eleganta.
DyFashion.ro
Stiind ca este laş, colegii au preferat sa se fereasca de Claudiu, convinsi fiind ca i-ar trada.

Voi actualiza lista pe masura ce imi vor mai veni idei. L-aş pedepsi pe elevul care ar copia de aici cuvant cu cuvant, fara sa isi puna si el mintea la contributie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu