vineri, 28 iunie 2013

Uneori, strugurii sunt cam acri

Am avut astazi de scris un advertorial pentru un site ce comercializeaza diverse pentru copii. Am scris atat de multe advertoriale pe aceasta tema, ca nici nu mai gaseam un subiect de care sa ma leg pentru a scoate ceva
frumos. Este adevarat ca si oboseala cronica de care sufar de un timp ma afecteaza... M-am uitat la foaia goala, ea s-a uitat la mine; m-am uitat o perioada pe facebook, sperand sa apara inspiratia, sa ma loveasca peste ochi vreo fotografie buna. Nimic.
Pana la urma am derulat in viteza filmul vietii, stiind ca acolo voi gasi cu siguranta ceva care sa merite lumina tiparului virtual. Si am gasit imediat o amintire amuzanta, din vremurile in care baiatul meu era prescolar. Poate ca a contribuit si caldura din casa, care mi-a trezit nevoia de a iesi in caldura de afara, unde adie cate un firicel de vant. Asa s-a nascut, in chinuri si apoi cu degetele alergand nervoase pe taste, articolul cu pricina, articol care sper sa fie pe placul cititorilor, chiar daca are si un link spre firma respectiva.
Citeam astazi un articol despre advertoriale si ma gandeam la faptul ca multi au spus, pe blogul meu si pe al altora, ca nu suporta articolele platite, ca nu le citesc, ca li se pare ca bloggerul isi jigneste cititorii atunci cand scrie pe bani. Nu ii voi intelege niciodata pe acesti oameni.
Daca iti place povestea tesuta de mine in jurul acelui link, de ce sa inchizi blogul cand vezi ca am primit cativa banuti pentru a scrie? Daca nu iti recomand produse pe care eu nu le-as folosi, daca scriu asa cum scriu in fiecare zi, de ce te deranjeaza? Uneori ma intreb daca nu cumva strugurii sunt cam acri pentru cei care nu suporta advertorialele.
Nu am scris mereu pe bani. Pentru a ajunge aici, am muncit mult, am depus eforturi mari, am scris sute de articole, mi-am respectat cititorii, le-am oferit articole bune, m-am promovat aproape ca un spammer pe retelele de socializare. A fost nevoie sa treaca un an pentru ca cineva sa aiba incredere in mine si in puterea blogului meu. De ce vii tu acum si imi spui ca este rusinos sa scriu pe bani? Ia vezi povestea de astazi, vezi si povestile mai vechi, citeste ceea ce am scris despre parfumuri, despre cadouri, despre firmele ce fac SEO si spune-mi ce este rau acolo. Sau taci si lasa-ma sa fac ceea ce imi place (sa scriu) si nu te supara daca cineva considera ca merit sa fiu recompensata pentru munca depusa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu