vineri, 5 iulie 2013

Alessia a slabit cu Slim Duo Forte

Ma asteptam ca, dupa un an si ceva de scris pe blog, google sa ia mai in serios anumite articole, sa le claseze mai sus in pagina, pentru a avea vizitatori, chiar daca cei veniti din cautari nu sunt la fel de importanti precum
cei fideli, care imi intra zilnic si imi lasa comentarii. Nu s-a intamplat asa; habar nu am din ce motiv.
Totusi, sunt zile in care televiziunile, site-urile de barfe si ziarele de can-can imi fac un imens serviciu vorbind despre anumite subiecte, inventand diverse stiri false sau mizerii. Cand se intampla ca un asemenea subiect fierbinte sa atraga atentia asupra unui anumit segment al populatiei, google imi este bun prieten si imi trimite vizitatori mai multi.
Asa s-a intamplat si zilele astea, cand una dintre televiziuni a acuzat-o pe cantareata Alessia de chestii urate, despre care eu nu am scris si nu voi scrie. Aveam pe blogul de suflet un articol reclama la pastilele cu care a slabit Alessia, scris sub forma de poveste. Datorita acelui articol, zeci de curiosi au ajuns pe blogul meu incercand sa gaseasca "cu ce pastile a slabit Alessia", "pastilele cu care a slabit Alessia", "Alessia pastile de slabit", "Alessia cantareata".
Nu stiu daca erau doar curiosi, daca voiau sa retina numele acelor pastile pentru a le folosi sau pentru a se feri de ele. Daca, din intamplare, acesti curiosi ajung pe aici, vreau sa le spun ca pastilele cu care Alessia a slabit se numesc Slim Duo Forte si sunt de fapt un complex de ingrediente naturale care echilibreaza organismul.
Nu toate articolele scrise de mine sunt serioase, nu multe sunt de interes general, nu multe contin sfaturi, insa as fi vrut ca cele ce recomanda ceva, cele scrise din toata inima si cele care descriu locatii mai putin cunoscute, sa fie promovate mai bine de google. Poate ca din cand in cand ar trebui sa le sugerez anumitor jurnalisti subiecte despre care sa scrie/vorbeasca, dar parca nu as vrea ca penita lor sa le murdareasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu