miercuri, 24 iulie 2013

Doar online

Inca ma mai intreb ce anume m-a determinat sa aleg acest nume pentru cel mai nou blog al meu. Puteam alege tot vienela sau puteam folosi Iubesc Viata, pentru ca multi ma cunosc si ma au in
blogroll cu acest nume, datorita celorlalte doua bloguri pe care le am. Dar am vrut ca macar numele sa fie diferit fata de ceea ce facusem pana atunci in online. M-am bazat si pe faptul ca pot schimba oricand numele blogului, daca nu mi se va mai parea potrivit. Nu ma va incurca cu absolut nimic schimbarea, daca o voi face inainte de a scoate acest blog la lumina.
Deocamdata il tin ascuns de priviri curioase. Bine, am cativa prieteni care stiu de existenta lui, dar ma indoiesc ca trec pe aici prea des pentru a vedea daca a aparut ceva nou. De ce il tin ascuns? Poate pentru ca vreau un coltisor al meu, in care sa scriu fara sa ma gandesc la nimeni, un coltisor in care sa scriu exact asa cum imi ies gandurile din coconul de matase in care le cresc, fara a mai aduce modificari, imbunatatiri, artificii.
De ce numele Doar Online? Poate pentru ca vreau sa scriu cat mai putin despre mine si cat mai mult despre altii si despre ceea ce aflu plimbandu-ma prin online. Nu stiu daca imi va iesi, pentru ca am tendinta de a raporta totul la propria persoana si la propria viata. Ciudat este ca uneori simt ca imi este mai drag acest blog ascuns privirilor, mai drag chiar si decat cel de pe .ro, pentru care am muncit atat de mult, caruia i-am daruit atat de mult din sufletul meu si care mi-a adus neasteptat de multi prieteni buni. Egoism pur...
Daca ziua ar fi mai lunga, daca Vienela ar avea mai multa energie, probabil Doar Online ar creste precum Fat-Frumos, intr-o zi cat altii intr-un an. De cateva zile am mai mult itmp pentru joaca de-a bloggerul si profit de asta pentru a citi mai multe bloguri, pentru a comenta si pentru a scrie, dar tot nu sunt multumita. As vrea sa pot mai mult, as vrea ca timpul sa nu mai treaca atat de repede, as vrea sa am mai multa putere de concentrare, sa nu ma mai las distrasa de diverse articole neinteresante si de diverse persoane cu care nu am mari legaturi.
Atunci as putea folosi timpul in favoarea blogurilor mele, as putea sa imi pregatescmai multe articole sau sa scriu mai bine. Stau multe ore pe zi doar online, insa putine dintre ele sunt folosite in mod ordonat si benefic. Am foarte mult de lucrat la acest capitol si vreau sa imi fac un plan serios pentru a ma putea tine de treaba.
De ce sa nu il scriu chiar acum pe foaia virtuala, pentru a-mi putea intipari mai usor in cap anumite idei, pentru a ma putea organiza mai bine? Raman online, doar online!

2 comentarii:

  1. Ideea ta este foarte bună. Apreciez modul acesta de a gândi, poate pentru că am apelat și eu la el. Ascuns privirilor, poți încerca mai multe variante de exprimare, fără pericolul de a părea ridicol în fața cunoscuților!În spațiul necunoscut, simple încercări pot deveni realități puternice, căci timpul și judecata oamenilor nu te mai presează! Și ar mai fi ceva de spus. Sfatul acesta mi-l dau și mie. Nu putem citi sute de bloguri, căci devenim superficiali în aprecierea lor, din lipsă de timp pentru analize! Haui să ne oprim la un număr rezonabi de bloguri, pe care să le citim, cu care rezonăm, căci altfel picăm în patimă. Blogul este un drog, de care cu greu te mai lași!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca printre prietenii aia virtuali, ma numar si eu!

    RăspundețiȘtergere