vineri, 26 iulie 2013

Optimizare seo si bani cu blogul

E plin internetul de discutii despre optimizare SEO, asa ca nu are sens sa vorbesc despre ceea ce inseamna acest lucru. Ce m-a facut sa pun acest titlu? Tocmai mi-am pus un banner pe blog, pentru
a ma ajuta pe mine, dar si pe cei care au nevoie sa isi optimizeze SEO site-urile prin advertoriale, care vor ca afacerea lor sa ajunga pe prima pagina in cautarile google si nu stiu la cine sa apeleze.
Dand clic pe bannerul ce se vede chiar deasupra postarii, ajungeti pe site-ul celor de la e-advertising.
Acolo va asteapta un formular pe care sa il completati, pentru a lua legatura cu echipa care se ocupa cu succes de optimizarea site-urile, facandu-le sa creasca in clasamentul google. Eu primesc un mic procent pentru ca am adus un client, iar dumneavoastra veti avea parte de servicii de cea mai buna calitate la preturi rezonabile.
Acelasi formular poate fi folosit si de bloggerii care vor sa castige bani cu blogul, scriind articole. Firma, din bugetul alocat publicitatii, imi va da mie un foarte mic comision, iar eu, cu bannerul de deasupra postarii, indrum alti bloggeri pe drumul care le poate aduce niste bani in plus. Nu trebuie decat sa completati formularul ce apare atunci cand dati clic pe bannerul de deasupra postarii, pentru a intra in legatura cu echipa e-advertising. Daca aveti nelamuriri, imi puteti scrie intr-un comentariu sau direct pe adresa de mail sas.vienela(at)yahoo.com
Colaborez cu aceasta firma de peste un an, am doua bloguri pe care scriu articole zilnic (doua bloguri in afara de cel pe care cititi acum) si castig bani facand ceea ce imi place. Sper sa apreciati sinceritatea mea si, daca va doriti o colaborare cu aceasta echipa tanara, formata doar din profesionisti, sa folositi bannerul despre care v-am spus. Va doresc sa aveti bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu