sâmbătă, 7 decembrie 2013

GPS ieftin

Sistemul de navigatie GPS imi este foarte necesar in lungile mele calatorii, atata in tara cat si in Europa. Pe cel care il folosesc acum l-am achizitonat de pe
CBmania.ro. Dotarile sunt cele care m-au facut sa il cumpar. Are Bluetooth, FM Transmitter, ecran de 4.3", rezolutie 480X272, sisteme de operare Windows CE 6.0, memorie interna 4GB. Design- ul este ultrasim, sistemul de prindere pe bord este versatil, navigatia poate fi pusa in orice pozitie doriti dvs fara cel mai mic efort. Imi place la nebunie ! Se incorporeaza perfect in detaliile masinii , pe langa asta este si foarte performant. Este de dimensiuni ideale (L x l x G): 125 x 82 x 14 mm , are incarcator atat de perete cat si de masina, Functioneaza in limba romana, ceea ce m-a determinat sa il cumpar ! Daca sit u ai nevoie de un GPS poti intra chiar aici ! Cu siguranta vei fi multumit daca iti achizitonezi unu precum sunt si eu. Daca nu necesiti un system de nevigatie iti poti cumpara altceva necesar masinii tale !

Va recomand GPS ieftin si oferta detectoare de radar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu