sâmbătă, 7 septembrie 2013

Jurnal de femeie simpla 3- Viata-i grea, dar trece

Astazi (data, ora)... sambata, 7 septembrie 2013, ora 8,27, mi-am propus sa scriu cateva articole ce isi asteapta randul cam de multisor. Pentru doua dintre ele voi primi cativa banuti, cat sa imi potolesc foamea
de tigari o perioada. Asta dupa ce completez jurnalul de femeie simpla.
Afara... cerul este senin si soarele se inalta mandru, asa cum a facut-o toata vara. De aici nu mi-as da seama ca a venit toamna. Copacelul plin de pastai continua sa aiba frunzele verzi.
In gradina... mamei mele si-a facut culcus un caine alb, un maidanez bland, pe care il hraneste intreaga familie de vreo trei ani. Am in frigider o punga plina de oase, pe care i le voi duce astazi.
In casa... imi vor veni curand musafiri, iar eu nu am terminat treburile. Au ramas de facut mici retusuri.
In bucatarie... e dezastru. Vasele sunt nespalate, strugurii am uitat sa ii bag in frigider, iar peturile asteapta sa fie duse la tomberon. Termin acest articol si fug pentru cateva minute acolo.
Sunt imbracata cu... pantaloni de pijama roz cu buline albe, pana la genunchi si un maieu alb cu roz. Deasupra am avut pana acum cateva minute un pulover crem cu dungi roz. Acum stau si ma intreb ce mi-a venit sa pun atata roz pe mine...
Ce carti citesc zilele astea... ah, aici e nebunie... Am inceput o multime de carti si nu ma pot decide in ce ordine sa le termin. Aseara am deschis Nono, de Renata Carageani, am citit foarte putin si am renuntat, ca m-a acaparat o discutie de pe facebook..
Ce mai mesteresc eu... nu mesteresc nimic, dar trebuie sa merg la un control oftalmologic si de or spune ca am nevoie de ochelari, le voi cere sa imi faca o rama asemanatoare cu a celor pe care ii folosesc pentru a ma feri de soare.
Un lucru planuit pentru saptamana viitore... sa ma distrez de ziua mea! :)
Am invatat... ca viata-i grea, da' trece (Parazitii)... Nu, nu sunt nici pesimista, nici nu am patit ceva. Asta mi-a venit prima data in cap, asta am scris.
Sunt recunoscatoare... celui care a avut ideea de a inventa blogurile. Blogurile mi-au facut viata mai frumoasa, mi-au adus multi prieteni si m-au facut sa inteleg ca poti, daca vrei cu adevarat!
Ma gandesc... la faptul ca uneori suntem neputinciosi, ca oricat ne-am dori, unele lucruri nu le putem schimba.
Astept (sper)... sa se trezeasca Mihai pentru a-l trimite dupa tigari.
Un citat/proverb favorit... Nu aduce anul, ce aduce ceasul.
O fotografie preferata... fara cuvinte...


2 comentarii:

  1. N-am nimic roz. Ai scris ţigări de mai multe ori, semn de preocupare intensă, eu meşteresc la zidul casei, frec de zor...urmele melcilor, şi mă gândesc că e ziua ta curând. Ce fain! Voi cânta toată ziua...ca să mă auzi din Braşov!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Sa nu ma pui sa iti intorc serviciul de ziua ta! Sunt cel mai cel afon din univers! Nici macar sotul si copilul meu nu suporta a ma auda cantand. :))))
      Auzi, nu merg spalate cu jet de apa urmele alea?

      Ștergere