miercuri, 18 decembrie 2013

Despre un fotograf de nunta in Bucuresti

Una dintre prietenele mele a fost de curand la o nunta, intr-un oras vecin. A venit obosita si incantata de acolo, iar primul lucru pe care mi
l-a spus cand ne-am revazut a fost, spre surprinderea mea, o intrebare. "Care crezi ca a fost cea mai activa si mai atenta persoana de la nunta?". M-am uitat mirata si am raspuns ca ea. A ras sagalnic si a negat. Am incercat cu soacra, cu mirele, cu mireasa. Nimic. Intr-un final a binevoit sa imi raspunda ca cel care s-a implicat cel mai mult si a facut ca superba rochie de mireasa sa fie mereu in centrul atentiei, datorita tehnicilor foto video nunta, a fost un fotograf nunta din Bucuresti, un cameraman ce are deja un bun renume in lumea miraculoasa a nuntilor.

Nu intelegeam de ce era atat de incantata pana cand nu mi-a aratat cateva poze facute de acest fotograf nunta. Mi s-au parut cu adevarat reusite, mult mai bune decat ceea ce vazusem pana atunci si cu mult mai bune decat cele de la nunta de anul trecut a verisoarei mele. Pe atunci nu stiam ca exista posibilitatea de a cumpara un intreg pachet care include rochia de mireasa, filmare, foto, DJ si flori, toate cu o reducere substantiala, de 50 %. Acum, ca am aflat, mi-as dori sa afle toate viitoarele mirese, pentru a nu se mai stresa cu cautarile si pentru a avea cele mai bune fotografii de nunta, care le vor incanta intreaga viata. 

Tot in fotografiile aduse de prietena mea de la acea nunta din Bucuresti am vazut si cea mai eleganta rochie de mireasa, o rochie de la CasaAnke. Mi-am dorit in acel moment sa fiu cu 20 de ani mai tanara, sa am motiv sa imbrac o asemenea bijuterie si sa ma invart printre nuntasi intreaga noapte, in timp ce obiectivul atent al fotografului ma urmareste si ma surprinde pentru a crea mai tarziu albume minunate, adevarate opere de arta. Eu nu voi mai face nunta, insa imi doresc sa citeasca acest articol cat mai multe fete, sa stie exact la cine sa apeleze atunci cand se vor marita, mai ales ca fotograful de nunta despre care va povestesc este dispus sa se deplaseze oriunde in tara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu