joi, 12 decembrie 2013

Firme serioase pe AfaceriLemn.ro

Intoarsa din Italia acum cativa ani, una din bunele mele prietene a venit cu idei noi despre cum poti face economie si cum iti poti infrumuseta casa
fara sa te coste foarte multi bani. In primul rand a decis sa renunte la incalzirea cu gaze in favoarea celei pe lemn, despre care descoperise in occident ca este mult mai ieftina. Spre mirarea mea, fata si-a cumparat o centrala care functioneaza alimentata cu peleti, casa ei este mereu calda si curata, desi nu as fi crezut ca este posibil asa ceva.

Nu i-a fost usor la inceput sa gaseasca furnizorul ideal, cel care sa ii livreze la timp si la preturi bune acesti peleti. Dadea peste tot felul de intermediari fara scrupule, se enerva, pierdea bani, iar casa ramanea zile intregi neincalzita. Intr-un final, a avut noroc cu un var al ei, care i-a vorbit in termeni elogiosi despre portalul AfaceriLemn.ro, locul unde pot fi gasite toate firmele si toate produsele din industria lemnului. Acest portal este poate cea mai mare bursa din domeniu in aceasta zona a Europei, este sigur si ofera informatii pretioase.

Tot umbland pe AfaceriLemn.ro, prietena mea a descoperit firme care produc si vand case lemn, adica exact ce isi dorea si ea pentru viitor, case care nu incap pe mainile hraparete ale intermediarilor si raman cu preturi foarte convenabile. De la ea am descoperit si eu firme care fac mobila de lemn eleganta si am inceput deja sa imi fac planuri pentru anul viitor, cand ne-am propus sa facem cateva schimbari in casa si in viata noastra, sa renuntam la betoane, sticla si plastic in favoarea elegantei pe care o confera obiectelor lemnul.

Sfatul meu este ca atunci cand va doriti produse din industria lemnului, sa folositi intotdeauna portalul AfaceriLemn.ro, sa studiati cu atentie ofertele firmelor (toate sunt firme serioase) si sa alegeti tot ce este mai frumos acolo. Nu va complicati cu intermediarii care umfla preturile sau fac rabat de la calitate. Alegeti seriozitatea si calitatea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu