sâmbătă, 8 februarie 2014

Cumparaturi pe internet

Sunt adepta cumparaturilor pe internet, chiar daca de cele mai multe ori ele nu ofera vreo siguranta. De ceva timp am inceput sa folosesc siteul celor de la
Promotion pentru a-mi comanda diverse obiecte. Avantajul este ca ei ofera obiecte personalizate. De aceasta data am ales sa comand cateva cani albe, deoarece in fiecare dimineata imi beau portia de lapte dintr-o cana mare si de preferat alba. Le-am personalizatat cu mesaje haioase pentru diminetile in care ma trezesc prost dispusa sau trista. Este trucul pe care il utilizez ca sa-mi alung proasta dispozitie. Am adaugat si cateva tricouri , pe care le- am preferat tot cu mesaj, ca noptile mele sa fie cele mai senine, indepartand astfel stresul acumulat de peste zi. Din greseala am adaugat si o punga, am vrut sa o indepartez, dar … dupa o citire mai amanuntita mi-am dat seama ca ar fi necesara in geanta mamei. Ea merge deseori la cumparaturi si i-ar fi chiar utila, pretul fiind unu extreme de accesibil. Mama tot mama ramane, si pentru a-i confirma ca in fiecare secunda a zilei o iubesc, fie dimineata, la pranz sau seara , sau intre cele trei momente ale zilei, i-am personalizat o cana special pentru ea, cu cele mai sincere cuvinte ale mele , fara vreo incarcatura stilistica “ Esti mama, si te iubesc !”. A fost negresit surprinsa , nu ca in alte dati nu ar mai fi primit nimic din partea mea, dar probabil mesajul a emotionat-o mai mult decat s-ar fi asteptat. Acum tine cana mereu pe birou, este preferata ei, iar eu am de gand sa ii comand si fratelui meu niste brelocuri personalizate ! Nu afirm ca toate cumparaturile online ofera aceiasi siguranta si caliate, dar spun clar ca ma declar multumita de produsele celor de la Promotion, ba mai mult, chiar recomand celor interesati sa viziteze siteul.

Un comentariu:

  1. Sa stii ca si eu cumpar de pe net! Ultima mea achizitie a fost o unitate central pentru PC-ul meu, ca ce veche s-a prajit...am mai mult de o luna si sunt multumit de ea!

    RăspundețiȘtergere