miercuri, 2 aprilie 2014

Mobilier din Stejar Masiv

Sunt intrebata ce produs imi place. Dar cum as putea alege o floare dintr-un camp de flori, cum as putea decide care dintre razele soarelui este mai calda, cum as putea spune care produs de pe Stejar Masiv este mai atragator?
E om pe acest pamant care sa nu aprecieze mobila din lemn masiv, ce da atata eleganta unei case? Mi s-a intamplat ca o simpla bucata de lemn, taiata transversal si bine rindeluita, sa imi creeze o impresie atat de puternica, incat sa imi doresc, cu toata fiinta mea, sa am acel obiect.


Nu era de vanzare. Visez in continuare la acea masa de cafea unicat, facuta dintr-o singura bucata. O voi avea intr-o zi. Va fi din Stejar Masiv, va captiva prin insasi simplitatea ei, va produce uimire celor ce vor dori sa vada mai departe de aparente, sa se incline in fata maretiei naturii, careia ii reusesc desene si forme pe care mana omului cu greu le poate face, dar si in fata omul ce isi pune intreaga pricepere in fiecare piesa de mobilier din lemn masiv. Va fi destul de mare pentru a cuprinde tot ceea ce imi trebuie mie de-a lungul zilei: nelipsita ceasca de cafea, scrumiera si tigarile, laptopul, caietul, penarul, agendele, platoul cu fructe, farfuria cu gustari. 

Cititorii mei vechi nu se vor mira la aflarea vestii ca primul lucru la care m-as fi putut gandi cand am fost intrebata ce obiect imi place a fost o masa de cafea de dimensiuni uriase. Pentru mine, diminetile au un farmec aparte, oferit cu generozitate de ritualul cafelei baute la o masa de lemn masiv. Inca nu am acea masa. Imi pacalesc imaginatia cu una de plastic, tipul acela de masa pentru gradina, peste care asez un dreptunghi de rogojina. Aceasta masa verde tine locul mesei de stejar masiv pe care o doresc.

Stiu exact ce vreau. Masa mea de cafea va fi chiar cea din imaginea de mai jos. Lucrata din lemn de stejar masiv 100 %, asa cum sunt toate piesele de mobilier din Stejar Masiv lucrate la Baia Mare de catre o familie de oameni ambitiosi, cu imaginatie si respect fata de lemn. Cu un diametru de 170 cm si o inaltime de 78 cm la nivelul blatului, aceasta masa frumos lucrata este potrivita atat pentru munca mea de zi cu zi, cat si pentru momentele in care primesc musafiri. Blatul are ranforsaje metalice pe dos pentru a preveni deformarile din lemnul masiv.


Priviti modul in care stejarul masiv a fost imblanzit! Admirati maiestria cu care batranul copac a fost metamorfozat! Bucurati-va ochiul si sufletul la vederea finisajului Antic Grey, periat, fara antichizare. Lacul mat a fost pentru aceasta splendida masa ceea ce este ploaia pentru ghinda. I-a acordat acel plus de eleganta, de puritate, de naturalete. Priviti si minunati-va de ceea ce natura ne ofera prin lemnul de Stejar Masiv! Culori minunate, linii deosebite, curburi neasteptate... 


Cum? Cum ai putea sa nu iti doresti o asemenea masa? Cum ai putea sa nu le multumesti naturii, stejarului si mesterilor care au imbinat perfect frumosul cu utilul?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu