marți, 6 mai 2014

Genti pentru fete de liceu 2014 - 2015 - 2016

Mi s-a cerut sa recomand niste genti pentru fete de liceu, genti care sa tina pasul cu moda anului 2014-2015 - 2016. Cateva idei aveam deja, caci printre prietenele baiatului meu sunt multe fete de liceu sau care abia au terminat liceul, toate preocupate de fashion. Unele se imbraca si isi accesorizeaza tinuta cu bun gust, altele mai putin, asa ca mi-a fost usor sa imi fac o idee.

Genti de scoala foarte ieftine, moderne si cu un aspect elegant care sa se potriveasca la orice tinuta gasiti AICI.


Am eliminat toate pozele din acest articol, deoarece am gasit alte genti pentru fete de liceu, mai interesante si mai moderne, potrivite anului 2016. Genti adolescente liceu puteti gasi AICI



Fetelor, daca va doriti sa fiti cu adevarat elegante, incercati sa nu purtati la scoala geanta cu care mergeti la discoteca sau la plaja. La scoala este important sa impresionati profesori si colegi printr-o tinuta eleganta, de bun gust, care sa va ridice deasupra celor ce umbla imbracate ca niste papagali supra-colorati. Nu a fost si nu va fi niciodata elegant sa porti la scoala sau la serviciu genti care sa aiba culori prea stridente, un amestec de prea multe culori, mai ales daca nu se potrivesc intre ele. Asta nu inseamna ca la o camasa alba nu puteti purta o geanta roz. :)

Sfatul meu este sa alegeti o geanta mare, in care poate incapea si mult, si putin, de preferat de culoare neagra sau in maxim doua culori, geanta care se potriveste oricarei tinute si ii confera un aer de eleganta pe care doar o femeie sigura pe ea il poate avea. Am gasit intr-un magazin online o asemenea geanta, foarte potrivita pentru fetele de liceu, caci are un design modern si un aspect impresionant. Intrati AICI
Dar puteti opta si pentru o geanta in culori vesele, care sa fie eleganta, sa aiba o nota serioasa si, in acelasi timp, sa fie tinereasca, potrivita unei adolescente care merge la liceu. Genti de acest tip gasiti AICI.



Spor la cumparaturi si bafta la impresionat colegele! :)

Pentru ca baietii de liceu sa nu se simta discriminati, am cautat un model interesant si am gasit o genti nesperat de frumoase si elegante, modele numai bun de impresionat colegele. Le puteti vedea si comanda de AICI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu