joi, 19 iunie 2014

Cuvantul

Ce mult timp a trecut de cand nu am mai scris pe aici! Nici macar pe celelalte bloguri nu am scris foarte mult, deci nu am scuza. Cat am iubit acest blog! Inca imi este drag, desi l-am "batjocorit" si pe el, scriind atatea advertoriale. Am fost si inca mai sunt obosita fizic si psihic. Mi-am promis o minivacanta si nu m-am tinut de cuvant. Cum adica sa ma tin de cuvant?
De cuvant te folosesti, cu el transmiti ganduri si pe el il aliniezi cand faci reguli de baza.

Cuvantul este putere, forta, manipulare, alint, lauda, rana. Cuvantul este patima si razbunare. Cuvantul este sarut dulce si moarte. Cuvantul este inceputul si sfarsitul. Nu il pot tine si nici nu vreau. Cuvantul e liber sa zboare, sa mangaie, sa sfasie, sa deschida usi, sa inchida usi. Cuvantul se poate plimba din om in om, se poate transforma, se poate mentine proaspat. Cuvantul ne reprezinta. Sa il alegem pe cel potrivit!

Un comentariu:

  1. :) Cuvantul este si promisiune. ;) Promisiunea facuta trebuie respectata. Asa ca... treci in (mini)vacanta, sa te odihnesti! :)
    Succese!

    RăspundețiȘtergere