miercuri, 13 august 2014

Somnul de frumusete

Habar nu am cum se descurca alti bloggeri, insa eu, daca nu imi fac somnul de frumusete, nu pot functiona la capacitate maxima. Sigur, nu toata lumea doarme ca mine, 5-6 ore pe noapte, de cele mai multe ori incepand dupa miezul noptii. Lucrand mult mai multe ore la calculator, e normal ca cele 6 ore de somn sa nu imi ajunga, asa ca suplimentez ziua, in perioada "moarta",
de pe la ora 13-14 pana la 16-17, cand si asa nu este prea multa lumea activa in zona unde ma invart eu.

In timp, mi-am format un anumit ritual ce ma ajuta sa adorm repede, chiar daca am apucat sa mai beau o cafea. Ma intind in pat, deschid televizorul, caut ceva interesant pe nat geo si de cele mai multe ori adorm inainte de prima reclama. Din pacate, desi in acest fel ma simt mai odihnita, descopar ca citesc tot mai putin, lucru pe care voi incerca sa il remediez in urmatoarea perioada. 

Somnul meu de frumusete este de frumusete doar cu numele, caci de atata oboseala acumulata in timp, cearcanele mele nu pot fi acoperite nici de cinci randuri de varuiala (tocmai din acest motiv nu folosesc deloc :) ). Sunt constienta ca nu procedez bine, insa nu reusesc sa imi formez un program si sa ma tin de el. Ideal ar fi sa am ore de somn, ore de relaxare, ore de munca, ore de masa, zile libere si chiar vacante. Dar cand sa mi le ofer, daca zi de zi si ora de ora apare ceva "urgent"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu