vineri, 5 septembrie 2014

Cand e somnul mai dulce...

Mi-am spus ca trebuie sa o las mai moale, sa pun calitatea in fata cantitatii, insa din chiar prima zi dupa luarea deciziei s-a ivit ceva neasteptat, care mi-a dat planurile peste cap, asa ca am continuat sa scriu multe articole, unele dintre ele de nici o culoare. Nici articolul de fata nu este vreo capodopera literara, bineinteles. Il scriu numai pentru a-mi descarca nervii adunati de la prima ora. 

Am stat treaza pana tarziu in noapte, am scris si am comunicat cu diferite persoane, timp in care am fumat fara masura. Asa se face ca m-am trezit in aceasta dimineata fara tigari,
lucru de neconceput pentru un fumator inrait ca mine. Si cum lenea matinala este chiar mai puternica decat dorinta de a fuma, iata-ma cautand pe fb rude sau prieteni dispusi sa faca o plimbare pana la mine, sa imi cumpere tigari.

Culmea este ca in aceasta dimineata nici unul nu este disponibil, desi in restul zilelor se intampla des sa imi sune la usa de la prima ora, cand e somnul mai dulce... Normal ca ma enervez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu