miercuri, 3 septembrie 2014

Echipament lucru

Unchiul meu lucreaza in constructii. Este o meserie a naibi de grea, mai ales daca nu ai materialele necesare. El lucreaza in particular la constructii, zidarie, tamplarie, vopsitorie. Mai lucreaza cu un prieten de-al lui. Lor nu le place sa aiba un sef pe cap, care sa le spuna mereu ce sa faca. Lor le place sa faca cum vor ei si cum stiu ei ca este mai bine. Scoate ceva bani pe fiecare lucrare. Nu este usor. Am fost si eu o data sa il ajut si am zis ca a doua oara nu ma mai duc. Am ajuns acasa obosit mort. Nu imi mai simteam n
iciun muschi. Venind intr-o seara de la munca, vorbind cu el ce a mai facut cum a fost, mi -a spus ca li s-a spart roaba si ca trebuie sa cumpere alta. Desigur ca voia una cat mai ieftina. Asa ca am stat cu el si ne-am gandit de unde sa cumparam o roaba de calitate si ieftina. Nu prea am gasit nici o solutie. Eu dupa aceea am intrat putin pe pc sa vad ce mai este nou pe internet. Navigand eu pe acolo mi-a trecut prin cap sa caut o roaba pe internet. Ideea mea a fost superba. Am gasit imediat pe un site ceea ce aveam nevoie. Asa ca am cumparat-o si nu a avut probleme cu ea deloc. Fara roaba la acea lucrare nu avea ce face. La urmatoarea lucrare trebuia sa vopseasca un apartament. A mers bine prima zi, dupa si a doua, iar in a treia zi au scapat din greseala pistolul pneumatic si l-au stricat. N-a belea acum ca nu mai aveau cu ce sa vopseasca si un pistol pneumatic nou era prea scump pentru bugetul care il  aveau ei atunci. Asa ca urmatoarea zi neavand pistol pneumatic au inceput sa vopseasca cu trafaletele. Seara cand a venit acasa mi-a spus ca a fost groaznic acea zi de lucru. Atunci m-am gandit ca daca am gasit roaba pe internet, un pistol pneumatic ieftin gasesc imediat. Asa ca m-am apucat de cautat pe internet. Am intrat pe cateva site-uri, n-am gasit nimic. Am cautat in continuare, nu aveam de gand sa ma las de cautat pana nu gasesc ceea ce ii trebuia unchiului meu. Dupa ceva timp de cautat am dat peste acelasi site pe care gasisem si roaba. Acolo am gasit un pistol pneumatic perfect si la un pret de nimic. venusbg-000001   Scule vopsitorie Venus DSH Mai multe detalii despre constructii le gasiti aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Construc%C8%9Bii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu