marți, 9 septembrie 2014

Gazdurie

După cum știu deja unii dintre voi, cei foarte matinali, în această dimineață m-am trezit și, când să intru pe blog, am descoperit că era căzut. O pagină albă, pe care stăteau încolonate câteva cuvinte, mă anunța că apare o eroare. O mai întâlnisem, atât la mine, cât și la alți bloggeri. Am intrat pe facebook și acolo m-au întâmpinat zeci de mesaje în care eram anunțată că mi-a căzu
t blogul. Se mai întâmplase uneori să cadă, așa că nu m-am panicat absolut deloc în prima clipă, ba chiar am avut puterea de a mulțumi tuturor celor care s-au îngrijorat pentru mine. După ce mi-am băut cafeaua, a revenit la parametri normali și memoria. Mi-am amintit că aveam de livrat niște advertoriale astăzi, că făcusem niște promisiuni și am început să dau din colț în colț, nehotărâtă dacă să deranjez oamenii la prima oră a dimineții sau să mai aștept. L-am căutat pe băiatul care se ocupă de găzduire și așa am aflat că serverul pe care aveam blogul era foarte aglomerat. Soluția? Mutarea lui pe un alt server, unde să funcționeze optim, să nu mai întâmpin astfel de probleme, cauzatoare de nervi în dimineți însorite de iarnă. Mi-a transmis la un moment dat că a urcat baza de date și acum se face propagarea. Pentru mine era un mesaj în limba chineză, pe care nu îl puteam descifra, dar nu conta prea mult. Am încredere deplină în băiatul care mă găzduiește și în ceea ce face. Astăzi sunt foarte, foarte mulțumită, mai mulțumită ca oricând! Pentru cei care nu sunt atât de norocoși ca mine și nu știu unde și-ar putea găzdui blogul, astăzi aduc în discuție chestii legate de Gazduire.ro, poate vă vor inspira să faceți pasul și să scăpați de griji. Am observat că prețurile nu sunt rele, dar restul detaliilor le puteți căuta singuri intrând pe link, pentru că eu la partea tehnică sunt total nepricepută și mai rău v-aș încurca dacă aș vorbi despre ele, ba chiar m-aș putea trezi că îmi vin isteți care să mă corecteze. Pentru cei care, ca și mine, pricep doar anumite părți sau nimic din ceea ce înseamnă găzduirea unui blog, lucrurile ar putea părea mai complicate la prima vedere. De fapt, nimic nu mai este complicat în ziua de astăzi, datorită internetului și al celor care au grijă ca noi să înțelegem și să facem ceea ce trebuie. Există pe internet zeci, sute, poate mii de articole explicative, unele scrise cu un limbaj inaccesibil celor care au crescut cu cheia de gât, cum sunt eu, altele bine detaliate, cu explicații clare, din care să priceapă și copiii, și babele, și orice marțian. Un astfel de articol am găsit aici: www.sebiblog.info. Mi-a fost mai ușor să înțeleg cine și de ce are nevoie de găzduire, ce înseamnă să găzduiești un blog, ce fel de servicii mai oferă companiile de web hosting, ce fel de tipuri de găzduire este necesar să ai, în funcție de nevoile deținătorului de blog/site, totul clar și limpede ca lumina zilei, ba chiar am observat că luna aceasta există niste bonusuri duble la web hosting. Nu îmi rămâne decât să vă urez baftă și să vă invit să vă documentați înainte de a trece la fapte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu