luni, 8 septembrie 2014

Jocuri copii

Copii din ziua de azi sunt innebuniti dupa jocurile online. Daca i-ai lasa non-stop in fata computerului nu s-ar mai dezlipi de el. Zilele trecute a venit pe la noi o nepoata de-a mamei mele.
Este o fetita de vreo 8 ani cam zapacita pentru varsta ei. A stat cuminte prima jumatate de ora. Deja eram impresionat cat de cuminte poate sa fie. Dupa acele 30 minute parca s-a transformat in cea mai zapacita fetita pe care am cunoscut-o vreodata. Incepuse sa-mi puna tot felul de intrebari stupide cum ar fi "tie iti este frica sa merge pe intuneric pe strada?" si tot felul de intrebari din astea. Deja incepuse sa ma streseze. Dar se lasase de "sportul" asta vazand ca nu o mai bagam in seama. Dupa aceea mi-a cerut telefonul sa se joace. Nu am vrut sa il dau pentru ca imi era frica sa nu faca vreo prostie. Cand a auzit ca nu vreau sa il dau a inceput sa sara in spatele meu sa-i dau telefonul. Nu i l-am dat pana la urma. Daca a vazut ca nu vreau sa-i dau telefonul s-a dus la mama sa o roage daca o lasa si pe ea putin pe computer. Normal ca mama a lasat-o, doar nu-i zicea ca nu o lasa. Am stat si eu langa ea sa vad ce face. Intrase pe un site cu jocuri online. Eram si eu curios sa vad pe ce jocuri intra. Intrase pe un joc stupid in care te plimbai cu un elicopter roz cu care trebuia sa colectezi niste floricele. Mie mi s-a parut ca nu este un joc tocmai pentru varsta ei. Era prea banal jocul. S-a plictisit imediat de acest joc. Pe urma intrase pe un joc in care erau niste benzi desenate pe care trebuia sa le colorezi. Ma luase durerea de cap cand am vazut ca intra numai pe jocuri pentru copii de 3 ani. Peste vreo 20 minute s-a plictisit de tot de pc. Dupa vreo 5 - 10 minute in care a stat linistita m-a pus sa o ajut la teme. Cu asta am ajutat-o. Dupa ce am terminat temele cu ea incepuse iar sa ma streseze crezand ca de data asta o sa-i dau si ei telefonul sa se joace. Normal ca eu nu i l-am dat nici de data asta. I-am aprins din nou pc-ul ca sa scap de gura ei si sa nu ma mai bata la cap. De data asta nu a mai intrat pe jocuri banale. A intrat pe un joc cu masini in care trebuia sa faci curse. Incepusem sa fiu interesat si eu de acel joc. salveaza-animalutele Jocuri Gratis - Jocuri.biz   Daca vreti mai multe informatii despre jocuri online da-ti un click aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Joc_online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu