vineri, 12 septembrie 2014

O abordare atipica

Sunt femeie si asta ar trebui sa spuna totul despre mine. Oricat as fi de simpla, in mine se zbat pentru a iesi la lumina antagonisme sfasietor de presante prin puterea lor de a ma trage cand spre stanga, cand spre dreapta (nu, nu fac politica). Amestec de inocenta si aroganta, nu stiu daca sa fiu mandra ca am castigat locul 6 la editia de toamna 2013 a superblog si am castigat o multime de premii sau sa las capul in jos, rusinata, ca am abandonat mult prea repede competitia in primavara lui 2014. Poate ca in aceasta toamna este momentul sa iau o decizie privitor la acest aspect, anuntandu-mi inscrierea in competitie... Asadar, doaronline va fi iar gazda, prin articolele ce le voi scrie, pentru sponsorii ce asigura premiile din acest an la SuperBlog.

Voi incerca o abordare atipica, despre care nu stiu nici eu prea multe in acest moment (sper sa o gasesc).
Stiu doar ca vreau sa vin cu ceva nou, ca premiile nu mi se mai par la fel de importante, ca voi lasa degetele sa alerge pe tastatura fara sa mai fac efortul de a gasi formulari deosebite, caci scrisul este ceva ce nu ar trebui sa aiba legatura cu partea materiala a vietii. Asta nu inseamna ca nu ma voi bucura daca voi iesi pe primele locuri sau daca voi prinde vreun premiu. Ma voi concentra pe ideea in sine si voi incerca sa o duc la bun sfarsit. Sper sa reusesc! Voi sa imi tineti pumnii si sa imi stati aproape, caci fara comentariile voastre nu imi voi putea da seama daca sunt pe drumul cel bun sau am luat-o rau pe aratura. :)


4 comentarii:

  1. Uite cine s-a inscris la SB!! Bafta sa ai si inspiratie. Tin pumnii mult, mult!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă până și eu m-am înscris din nou...:) Succes și inspirație, Vienă!

    RăspundețiȘtergere