sâmbătă, 25 octombrie 2014

Sa mergem la vot!

Ma asteptam sa se intample, insa nu atat de repede. Stiam ca nu voi avea rabdare si chef sa scriu la toate probele superblog, dar sa imi dispara motivatia dupa doar doua probe? Probabil nu au avut destul farmec sau nu au reusit sa ma convinga sa cobor din masina probei doi. Cert este ca treaba cu epilarea (proba patru) mi s-a parut oribila, asa ca am sarit si peste proba trei, preferand sa scriu pe blogul bun ca stampila este la mine si ca am de gand sa votez, ba chiar sa ii conving si pe altii sa faca acelasi lucru. Poate ca altfel ar sta lucrurile, daca fiecare dintre noi ar incerca sa isi convinga apropiatii sa mearga la vot, sa nu lase puterea in mainile hotilor si ale coruptilor. 

Citeam undeva ca ideal ar fi ca fiecare dintre noi sa ofere celor batrani, singuri, bolnavi sau saraci cate un bax de ulei si sfatul de a nu primi de la politicienii care, o data la cativa ani, impart pomeni electorale, ca mai apoi, ajunsi la putere, sa uite de promisiuni si sa isi vare adanc ambele maini in averea tarii, de parca le-ar apartine.
Nu stiu daca asta este solutia ideala, insa m-as bucura sa se poata intampla. Poate ca in acest fel politicienii ar pricepe ca nu asa trebuie procedat, poate ca omul de rand ar reusi sa priceapa ca un cozonac sau o umbrela nu le vor tine de foame cinci ani. Poate ca a sosit momentul ca tinerii sa mearga la vot, sa nu mai lase viitorul tarii pe mainii hulpave! Sa mergem la vot!

2 comentarii:

  1. Mergem, mergem deşi nu mai suntem tineri. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. SI eu merg chiar daca am 22 de ani,pentru ca asa este. In loc sa ne spunem fiecare parerea si ce vrem alegem sa stam acasa si votul nostru poate e furat. Voteaza altu in locul meu. Mergem la vot.

    RăspundețiȘtergere