miercuri, 26 noiembrie 2014

Bijuterii din argint

Se apropie cu pasi repezi sarbatorile de iarna, iar eu incep sa ma panichez la gandul ca Mos Craciun lasa totul pe umerii mei. An de an se repeta aceeasi poveste. Pe langa zilele sarbatorite de toata lumea (Craciun si revelion), in familia mea exista si cativa sagetatori ce abia astepta sa vada ce cadouri le-am mai pregatit. E destul de greu sa alegi pentru fiecare in parte un cadou, sa te intrebi daca ii va placea sau nu, motiv pentru care anul acesta m-am decis sa fac o schimbare si sa ofer tuturor, atat pentru zilele de nastere, cat si elor cu care voi petrece sarbatorile, cadouri sub forma de bijuterii din argint. Argintul este un metal pretios de un alb stralucitor ce nu se devalorizeaza, nu este ostentativ, place tuturor, deci nu pot gresi alegand sa ii ofer fiului meu un inel, mamei o bratara, surorii mele un lantisor, toate de argint...

Tin minte ca intr-un an, demult, dadeam din colt in colt din cauza ca nu stiam ce i-as mai putea oferi cadou prietenei mele, o tipa destul de pretentioasa si care avea acasa cam tot ce i-ar fi trebuit. Am incercat, subtil, sa aflu chiar de la ea ce si-ar dori, insa ori nu am fost destul de ingenioasa, ori nu stiu... Cert este ca ziua ei se apropia rapid si eu nu aveam nici cea mai mica idee. Intr-o zi, intorcandu-ma de la serviciu (sau eram inca la scoala?), am gasit-o acasa pe prietena bunicii mele, o doamna manierata si cu gusturi desavarsite in materie de viata, eleganta, rafinament. Am intrebat-o ce cadou ii pot oferi unei fete care are tot ce isi doreste. Raspunsul ei a fost simplu si clar: fetele nu au niciodata suficiente bijuterii de argint. Ofera-i o bratara sau un pandativ, caci si tu esti tot fata, iar inelele si lantisoarele ar trebui sa fie oferite de baieti.



Chiar asa am si procedat. Am cautat un magazin cu argintarie, m-am uitat la zeci de modele si, intr-un final, am ales sa cumpar pentru prietena mea o bratara fina de argint, cu un model nu foarte complicat, unul care sa nu se demodeze in anul urmator. Trebuie sa va spun ca au trecut foarte multi ani de atunci si prietena mea inca mai are bratara de argint pe care i-am oferit-o cadou si inca o poarta din cand in cand, atunci cand considera ca s-ar potrivi la o tinuta sau alta. In aceasta seara mi-am adus aminte de acea perioada, de acea doamna, de acea prietena, de acea bratara de argint. In aceasta seara m-am decis sa le ofer si altora acelasi lucru in aceasta iarna, caci argintul e maleabil, argintul atrage, argintul e nascator de iubire, de frumos, de elegant, de rafinat. Argintul e unic si e respectat de toti, e metalul ce se potriveste oricand, oriunde, oricum...



Poarta barbatii argint, poarta batranii argint, argint poarta in primul rand orice femeie cocheta, orice femeie care vrea sa se simta senzuala, sa fie eleganta fara sa epateze. De unde isi cumpara femeile cochete bijuterii din argint? Normal ca nu le pot cumpara decat de pe site-ul lafemmecoquette.ro, locul unde exista bijuterii fantezie, bijuterii pentru orice mireasa, cadouri de lux, inele si lantisoare de argint, cercei si brose din argint, coliere si pandative din argint, ba chiar exista si o categorie in care femeia isteata va gasi mereu produse la promotie, atunci cand doreste sa isi ofere singura un cadou. Toate categoriile sunt destinate in principal femeilor, mai ales daca le vad si comanda barbatii, ca sa parafrazez o vorba ce a circulat pe la noi intr-o perioada. Asadar, concluzia: daca nu stiti ce cadouri puteti oferi celor dragi de sarbatori, luati in calcul bijuterii din argint de la LaFemmeCoquette.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu