duminică, 2 noiembrie 2014

Dezmembrari auto

Nu doar o data mi s-a intamplat sa imi aud prietenii ca se vaita din cauza micilor probleme la masina. Si problema cea mai mare este ca aceste mici probleme, costa cand vine vorba de masina. Si apare o problema azi, una maine, iar la un moment dat te trezesti ca ai bagat foarte multi bani intr-o masina care poate nici nu valoreaza atat sau ca poate cu acei bani puteai cumpara o masina noua.
Cel mai des auzeam de la cei cu copii mici, cum au reusit dragalasii de ei sa indoaie cate o parte a masinii, ori sa sparga vreun far. Pana vor mai creste copilasii, vor mai avea de investit ceva bani in masina. Ma gandeam ca eu nu imi voi cumpara masina, tinand cont de cat de sensibile sunt si cate costuri apar la achizitionarea ei... Nu, chiar nu are rost sa dai atatia bani pentru o amarata de masina. Si totusi prietenii mei erau multumiti si chiar li se parea normal ca din cand in cand sa se mai strice cate ceva, chair daca nu erau copilasii dragalasi de vina. Asa ca m-am hotarat sa ii intreb cum de inca raman la ideea de a pastra masina, in locul folosirii unui taxi sau al altui mijloc de transport. Iar raspunsul lor m-a luminat putin. Mi-au povestit ca de la sine, masina nu se strica prea des, iar micile prostii pe care le fac copilasii, nu le repeta de prea multe ori si acesta nu este un motiv pentru a renunta la masina. In afara de asta pentru majoritatea pieselor pe care au nevoie sa le schimbe este destul de usor si nu este nici costisitor, tinand cont de faptul ca ei au apelat mereu la Autoon. Si mi-au explicat cum cei de la Autoon fac dezmembrari auto intregi si au si piese dezmembrari, dar au si piese noi si promotii si fac si asigurari. Mi-au explicat cat de mult inseamna pentru ei, iar daca vrei sa afli si tu poti da click aici pentru a afla chiar mai multe.
Acestea fiind spuse, mi-am propus ca pe viitor sa imi asum un risc si sa imi cumpar si eu o masina, pana la urma e mai lejer sa ai masina ta. Si totodata pui muzica pe care o vrei, o intretii cum vrei, o folosesti cum vrei si nu platesti nimic in plus pentru deplasarea in afara orasului sau cel putin nu la fel de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu