joi, 20 noiembrie 2014

Tinute de dama pentru revelion

A sosit vremea sa ne gandim la tinuta pe care o vom purta in noaptea de revelion. Fie ca ramaneti acasa, fie ca mergeti in vizita la rude, prieteni sau colegi, consider ca este o noapte mult prea importanta pentru a purta tinuta din alti ani. Din acest motiv am cautat pe internet magazine online care vand rochii frumoase si ieftine, ca cititoarele mele sa stie de unde pot cumpara ceea ce le trebuie. Pe internet am gasit o rochie cu paiete (clic pe cuvintele ingrosate, pentru a ajunge in magazin), decupata in parti, foarte eleganta si potrivita pentru noaptea de revelion (o veti putea purta si pe parcursul anului viitor, la diverse ocazii). Eu i-as asorta un colier discret de perle si o pereche pe pantofi negri sau gri, cu toc inalt. Mai multe articole vestimentare elegante gasiti pe acest site. 



Am mai gasit o fusta lunga cu paiete, despicata pe picior. Cu o bluzita neagra cu spate gol, margele colorate in violet si o pereche de pantofi eleganti, puteti fi regina revelionului in aceasta tinuta.


Dupa cum stie intreaga tara, iarna nu-i ca vara, deci clar in noaptea de revelion veti avea nevoie de un sacou elegant, rosu visiniu, pe care sa il asezati pe umar atunci cand iesiti in balcon la o tigara. Are un design modern, este ieftin si se poate asorta la diferite tinute de dama. Rochii de dama elegante si mai mereu la reducere gasiti aici. Hainele pentru femei prezentate pe aceste site-uri pot fi purtate oricand in cursul anului 2015, caci sunt moderne, comode, ieftine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu