luni, 22 decembrie 2014

Departe de lumea dezlantuita

Mai sunt doar cateva zile pana la Craciun. Am multe planuri, inca mai am mult de lucru, plus cateva promisiuni neonorate, si ma simt epuizata, stoarsa de intreaga energie cu care ma laudam candva. Se spune ca excesele, de orice natura ar fi ele, nu sunt benefice, iar eu am avut grija intreg anul 2014 sa fac exces dupa exces, intr-o hora tot mai ametitoare. Am scris prea mult, am fumat prea mult, am dormit prea putin, am mancat prea putin, am stat prea mult lipita de laptop sau calculator, de parca ar fi putut fugi undeva internetul in lipsa mea. Nu a fost zi, in ultimele luni, sa nu imi promit ca "maine" voi sta departe de calculator, departe de lumea dezlantuita a internetului, departe de tot ceea ce imi fura energia. Nu am reusit, dupa cum deja am spus. 


Silita de oboseala cronica ce m-a cuprins, sunt absolut decisa ca acum, in prag de sarbatori, sa imi inchei toate socotelile cu internetul si, macar pentru cateva zile, sa nu deschid calculatorul, sa nu ating nici o tasta, sa nu am nici o legatura cu aceasta lume virtuala ce imi aduce atata bucurie si atata oboseala. Voi sta departe de lumea dezlantuita, voi petrece mai mult timp cu familia mea, voi gati si voi dormi pe saturate, orice ar fi. 

Iar voi, daca ma veti vedea cumva pe internet, sa ma certati si sa imi amintiti promisiunile facute in acest articol. :)

Sarbatori senine va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu