Aparate foto, video si accesorii foto

photosetup.ro

joi, 29 ianuarie 2015

Apa Perla Moldovei

Cand ma gandesc la puritate, la finete si la natural, prima imagine care imi vine in fata ochilor este a unei perle abia extrase dintr-o scoica de pe fndul oceanului. Cand aceasta perla este a Moldovei, gandul imi fuge spre apele curate ce strabat aceasta regiune, la tot ceea ce poetii au cantat de-a lungul timpului, preaslavind un pamant bogat, roditor, curat, unde traditia si naturaletea reprezinta cea mai mare bogatie a omului. Nu pot uita cat de mult ma incantau in copilarie descrierile din cartea Pe drumuri de munte a lui Calistrat Hogas, carte primita drept premiu dupa nu mai retin care an scolar (probabil terminasem clasa a doua sau a treia). Le-am citit si recitit de cateva ori de-a lungul timpului. De acolo am aflat, inainte ca ochii mei sa vada, ca Moldova ascunde peisaje de vis si ape cristaline, adevarate perle ale naturii.

Cum as fi putut sa nu incerc, atunci cand am desoperit-o, oferta apa perla moldovei,
o apa oligominerala natural alcalina, avand pH-ul cu valoarea 8,8 si, ceea ce este foarte important pentru un om fara un rinichi, cum sunt eu, un om care bea in jur de 4 litri de apa pe zi, faptul ca apa alcalina Perla Moldovei, prin proprietatile fizico-chimice pe care le are se incadreaza in randul apelor plate alcaline naturale cu efecte benefice asupra sanatatii omului si poate fi consumata fara restrictii. Nu in ultimul rand, la apa Perla Moldovei m-a atras si pretul foarte bun, caci orice mica economie facuta zilnic isi are importanta sa. In acest fel beau apa care imi place, ma bucur de proprietatile sale si pot pune cate un ban deoparte, pentru ca pe timpul verii sa imi ofer o mica vacanta si sa pot bea apa Perla Moldovei undeva pe o plaja de la Marea Neagra sau poate la aer curat, in varful muntilor, aproape de orasul meu, pe Valea Prahovei. 

De-a lungul anilor, de cand am fost operata de rinichi, am incercat tot felul de ape comercializate prin super magazine, in functie de ceea ce era scris pe etichete (auzisem si eu, ca tot omul cu internet, de nitriti, nitrati si altele...), dar si in functie de pretul pe care il aveam de platit pentru ele. Eu am aflat despre apa Perla Moldovei de la o prietena care ma invitase la o cafea. Am vazut pe masa din bucatarie sticla, am cerut sa testez apa ce stralucea ca o perla, mi-a placut si m-am decis sa renunt la apa pe care obisnuiam sa o cumpar. Nu regret aceasta decizie si sunt tare multumita ca, in sfarsit, intreaga familie este multumita de un produs si nu ma mai vad nevoita sa cumpar mai multe sortimente pentru a-i face pe toti fericiti. Nu uitati acest nume: Perla Moldovei! Este un nume sonor si reprezinta un produs bun, de care eu sunt chiar multumita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

16 povești minunate

Etichete

1+1 gratis 2014 2015 abandon acasa ace afiliere afrodisiac amintiri amor amor stelar amsterdam amuzament animale antic articol articole artificii aventura baiat bani barbat barbati beneficii biblia NTR biblii biblii de vanzare bijuterii Blog blogger bloggeri blogging blogosfera bloguri blugi bookfest brad Bucuresti cactus cadou cadouri cafea cafetiera caiete caine caine la mare cainele meu calatorii calculator calendar campanie canal youtube carte Carte crestina carti carti crestine online carti de vacanta casa casa cu pisici Cărţi ce poti face ceai ceasuri barbati ceasuri barbati elegante ceasuri de mana centrala clopotel colaboratori competitie concurs copii copil copilarie costum sexy de craciunita craciun culoare culori culorile toamnei cum se face un blog curaj cuverturi de pat cuvinte dambu decoratiuni desene despre pisici dictionar dimineata doaronline dragoste dulceata Duzina de cuvinte edituri crestine educatie elegant emotii energie facebook familie fantezii fapte bune fares fata femei femeie fericire fete firme flori fotograf fotografii fruct noni fructe frumusete frunze toamna galben ganduri genti genti liceu gingasia frunzelor de toamna handmade hrana iau pisicile cu mine in strainatate idei ieftin iertare Imaginare imbracaminte incaltaminte informatii informatii munca scotia inima insigne internet intimitate istambul Italia italieni iubesc iubire joburi jocuri jucarii jurnal jurnal de caine lacrimi leapsa lemn lenjerie lenjerie intima lenjerie sexy lenjerii de pat librarii crestine locuri munca scotia maimuta mama manuale scolare mare masina medicamente mireasa moda modern Mos Craciun munca in scotia munca scotia munte natura natural noiembrie nume nunta oameni obsesia fericirii oferte om online oras pantofi pantofi de dama papadie parfum parinti pasari pasiune Pasti Personale pinterest pisica pisici pisicile mele pisicute planuri plec in strainatate Ploiesti poezie poezie dragoste poezii poezii crestine poveste poveste despre un caine povestea unui caine povesti povesti caini poza poze pregatiri premii prieten prieteni primavara primavara rece produse progres promotie promovare propozitii Propoziţii protector Psiluneli rautate rechizite reduceri regrete rochii romance romanesc romantism sanatate saptamana sarbatori sardegna schimb de linkuri sentimente sexy sfaturi site soare spanac stiri strada supa superblog SuperBlog 2013 surpriza taitei de casa talent timp toamna toamna in scotia trafic tratament ulei de argan umbra unde las cainele in vacanta vacanta vacanta cu cainele vacanta la mare verighete viata videoclipuri youtube Vienela vis visine zile friguroase