sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Bijuterii romantice de la LaFemmeCoquette

Aud uneori in jurul meu vorbindu-se despre romantism. Unii o fac cu emotie in glas, adevarati visatori indragostiti de iubire, altii incearca sa para detasati complet de aceasta notiune si de tot ceea ce implica ea. Daca ne dorim romantism, il putem gasi oriunde in jurul nostru, in filme, in carti, in muzica, in natura, ba chiar si in bijuteriile de la LaFemmeCoquette. Cand am vorbit prima data despre romantismul bijuteriilor, prietene mele s-au uitat ca la una scapata de la Marte, asta ca nu nu spun ceva mai rau de atat. Ce inseamna bijuterii romantice? m-au intrebat ele nedumerite si totodata foarte curioase. Mi-a fost greu sa le explic in cuvinte ceea ce intuiam cu sufletul, insa am reusit pana la urma. 

Pentru mine, o bijuterie poate fi romantica prin forma, materialul sau culoarea pe care le are sau poate fi romantica prin ceea ce doreste sa transmita, prin destinatia pentru care a fost conceputa, prin felul in care este oferita.
Dupa cum povesteam pe undeva, mi s-a intamplat in viata sa primesc de la un baiat poate cel mai romantic dar facut de un indragostit iubitei sale: un inel facut dintr-o tulpinita de papadie. Mi s-a parut la acel moment cea mai frumoasa bijuterie din lume si in continuare mi se pare ca acela a fost unul dintre cele mai romantice momente din viata mea. Ceea ce vreau sa spun este ca nu intotdeauna conteaza valoarea bijuteriei, cat conteaza felul in care ea este oferita persoanei iubite. 

Daca dorim sa vorbim strict despre bijuterii romantice prin forma, culoare, material, atunci sa ne indreptam pasii spre inele argint lafemmecoquette.ro  si sa ne oprim privirile pe unul dintre cele mai romantice inele din cate am vazut vreodata. Un inel de argint lucrat ca o dantela fina, avand un trandafir abia intrezarit, un inel de care se poate indragosti si cel care nu este indragostit. Chiar imi imaginez oameni care, privind acest superb inel, isi vor dori sa se indragosteasca pentru a oferi persoanei iubite o bijuterie romantica. In afara de aceasta latura de necontestat, de romantismul pe care il emana, inelul este gandit sa fie si practit, putand fi folosit si pe post de verigheta, ca pentru niste vesnic indragostiti. 


Pentru ca mai tarziu femeile se vor bucura, iar barbatii imi vor multumi, m-am gandit sa rasfoiesc putin site-ul  LaFemmeCoquette, in cautarea unor bijuterii cu adevarat romantice, stiut fiind faptul ca rar se intampla ca barbatii s nimereasca bijuteria potrivita atunci cand se decid sa ofere cadouri doamnelor. Tinand cont ca se apropie cu pasi repezi ziua indragostitilor si putini s-au decis care este bijuteria romantica potrivita, iata cateva din imaginea unor inele, pandative, bratari pe care eu si prietenele mele le consideram a fi romantice si care le-ar putea bucura pe doamnele voastre, aducandu-le zambetul pe buze si romantismul in suflet. 




Sunt oameni care sustin ca romantismul este demodat, ca numai "fraierii" mai sunt romantici in acest secol al vitezei, al supertehnologizarii. Ii contrazic din toate puterile si va invit si pe voi sa faceti acelasi lucru. Ar mai exista iubire fara romantism? Ar mai exista poezie, muzica, dans, vis, zbor spre inalt? Ar mai exista bijutieri care sa lucreze aceste minunatii, daca nimeni nu le-ar mai dori si nu s-ar mai putea bucura de frumusetea lor? Ne-am mai putea bucurade zborul unui fluture, de ciripit de pasarele, de ploile de vara, de ceata muntilor inalti, de parfumul minunat al florilor, de prietenie, de dragoste, de lacrimile aduse in ochi de fericire? Cat de trista ar fi viata pe pamant daca romantismul ar fi cu totul alungat! Ce ar mai fi umanitatea noastra fara romantism? Un soi de dans al imperecherii, ca la orice animal fara ratiune? Asta ne dorim, spre asta ne indreptam? Nu vreau sa cred asa ceva! Haideti sa iubim romantismul, sa citim revistele pentru femei si sa ne bucuram de bijuteriile romantice de la LaFemmeCoquette!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu