sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Fac uneori niste poze...

Aveam candva un aparat de fotografiat destul de bun pentru acele vremuri. Prietenii imi spuneau ca reusesc sa fac poze interesante, insa eu, in modestia mea, replicam intotdeauna ca este doar meritul aparatului si chiar asta credeam in sinea mea. Din pacate, nu mai am poze, caci in nebunia mea de atunci le-am rupt pe toate. O lunga perioada de timp am stat fara aparat de fotografiat, iar cand am primit unul am considerat ca este mai destept decat mine (desi multi ar spune ca e un model vechi, simplu) si m-am ferit de el. 

De cand am deschis blogul de pisici, nevoia m-a impins sa fac adevarate sedinte foto cu felinele mele si cu cele intalnite pe strazi. Mi-am amintit rapid cat de mult imi placea candva sa fotografiez, iar pozele pe care le-am facut zilele astea imi dovedesc ca prietenii mei aveau probabil dreptate. Fac uneori niste poze
bestiale, cu care abia astept sa ma laud!!! :)))
Ramaneti cu ochii pe noul blog, se anunta surprize... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu