joi, 19 martie 2015

Petreceri si piese de teatru pentru copii

Se intampla vara trecuta. Ne-am trezit devreme, am vazut ca soarele isi aratase zambetul darnic de la prima ora a diminetii si ne-am decis sa ne relaxam plimbandu-ne pe carari de munte. Zis si facut - pana la un punct. Iesim din casa imbracati de vara, dar cu jachetele pregatite pentru vreme mai rece, ca la munte. Ajunsi aproape de statia de troleu, am schimbat planurile. Ne-am indreptat pasii spre unul dintre cele mai frumoase si mai mari parcuri din Prahova. Acolo ma intorc mereu cu drag si tot acolo mi-am dorit anul trecut (pentru a cata oara?) sa fiu iar copil, macar pentru o jumatate de ora. Tocmai zarisem niste fete care ofereau copiilor pictura pe fata, la fel cum procedeaza cei de la Infinity Events, despre care eu v-am mai povestit pe bloguri. 

Stateau copii si parinti la o coada cam dezorganizata, incercand sa vada fiecare miscare facuta de fetele ce pictau, minunandu-se de rezultatul final si batand din palme fericiti cand le venea randul. Ce simpatici sunt copiii cu mutrite de pisicute, de iepurasi, de fluturasi si ce incantati se arata a fi parintii. Ii poti vedea pe toti cum scot telefoane sau aparate foto si fac fotografie dupa fotografie, in incercarea de a imortaliza pe veci momentele acelea de bucurie pura, de culoare si veselie. Dar cum o fi la petrecerile organizate de catre cei de la Infinity Events, unde toti copiii participanti au sansa de a fi pictati pe fata in fel si chip, dupa cum isi doreste fiecare? Ce senzatii ii incearca oare pe ei si pe parinti? Imi dau seama acum ca s-ar putea organiza pana si piese de teatru in care copiii sa fie actori si sa isi spuna povesti cu diverse animale, avand deja mastile potrivite. 

Ciripind veseli, copiii se indreptau grabiti spre gradina zoologica, parca dorindu-si sa arate animalelor reale ce stau inghesuite in custi ca si ei pot parea fiorosi, cu acele desene pe chipuri. Mi-am dat seama ce potential urias ascunde acest parc, pentru cei care vor sa profite de vara si de dorinta oamenilor de a se relaxa si de a-si distra copiii. Exista un teatru in aer liber care nu a mai fost folosit de 30 de ani. Este amplasat intr-o zona izolata a parcului, departe de fumul gratarelor si de galagie. Acolo, o firma ca Infinity Events ar putea oferi copiilor spectacole, s-ar bucura de apluze si si-ar duce faima departe, prin jocuri si piese de teatru pe care copiii sa nu le uite nicicand, mai ales daca li s-ar permite, la fel ca la petrecerile organizate in cadru inchis, sa fie parte din acele spectacole, sa participe activ. Oare visez prea departe? Nu cred. Si mai am convingerea ca in Bucuresti ar fi mult mai usor, mai profitabil, caci acolo exista mai multe parcuri pline de verdeata, mai multi copii si mai multi parinti dispusi sa plateasca oricat pentru a-si vedea copiii fericiti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu