miercuri, 25 martie 2015

Unde poti comanda insigne personalizate

INSÍGNĂ, insigne, s. f. Mic obiect, de diverse forme, purtat pe piept sau la șapcă, la bască etc. și care indică, prin imagini simbolice sau indicații grafice, apartenența cuiva la o organizație, la un club etc. – Din fr. insigne, lat. insigne. Definitia din DEX nu ma multumeste. Mi se pare mult prea simplista pentru un obiect ce poate transmite atat de multe, cu toate ca este mititel. Sa va dau un exemplu, cel mai la indemana pe care il am. In cadrul campaniei Copilul, protector al animalelor am oferit copiilor implicati cate o diploma si o insigna personalizata. Si-au facut poze cu insigna prinsa in piept, am mers cu ea la scoala sau gradinita, au povestit tuturor cat de mult iubesc ei animalele si cat de mult le-a placut sa deseneze pentru a sensibiliza adultii cu privire la protectia acestor fiinte. Pe cand ma intorceam de la posta, m-am intalnit cu o batranica ce imi este vecina si cu nepotelul sau, care are in jur de sase anisori. Intr-un acces de darnicie i-am oferit o insigna pe care bunica i-a prins-o in piept. Va rog sa ma credeti ca micutul nu a vrut sa mai intre in casa. A tinut mortis sa dea o tura de cartier, ca toata lumea sa il admire si sa il intrebe ce este cu insigna prinsa in piept. Tot atunci mi-a povestit ca are si el o catelusa, ca iubeste si pisicile si a promis ca le va hrani si apara mereu. Asta consider eu ca inseamna o insigna: pe langa faptul ca este un obiect mititel bun de purtat in piept, este un stimulent, un simbol cu care oricine se poate mandri. 

Acest lucru se aplica si in cazul adultilor, nu doar al copiilor. O insigna personalizata
indica apartenenta la un anumit grup, iar omul, animal social (si sociabil) fiind, are nevoie de asemenea confirmari, de acceptarea faptului ca nu poate trai singur, ca sunt si altii ca el, care ii impartasesc opiniile, pasiunile, visurile. Datorita acestei intelegeri insigna inca este la mare cautare. Colectionari din intreaga lume lupta pentru a pune mana pe insigne vechi, care nu se mai fabrica, firme din intreaga lume comanda insigne numai bune de oferit angajatilor si colaboratorilor in diverse ocazii. Pentru cei care doresc sa faca rost de insigne personalizate (fie ca au sau nu designul pregatit) si nu stiu de unde pot comanda, recomand cu caldura firma Best Promotionals, cea cu care am colaborat si eu in proiectul Copilul, protector al animalelor (detalii pe vienela.ro).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu