joi, 9 aprilie 2015

Ascultati-va inima si faceti ceea ce va cere

Cred ca voi ramane intreaga viata cu regretul de a nu imi fi ascultat inima atunci cand a plans si m-a rugat sa fac ceea ce isi dorea. Nu voi putea uita niciodata cat de mult mi-a placut acea pisicuta, cat de blanda si frumoasa era, cat de mult mi-am dorit sa o iau cu mine si sa ii ofer adapost in casa mea. De ce oare nu am facut asta? In cel mai rau caz, daca baietii mei nu ar fi fost de acord, as fi dus-o inapoi sau i-as fi cautat un stapan. Degeaba m-am dus dupa un sfert de ora sa o caut, degeaba de atunci ma tot uit in acea gradina, degeaba regret. Pisicuta a disparut fara urma, de parca nu ar fi existat niciodata si, daca nu ar fi pozele care sa imi confirme, as crede ca am visat, ca toate astea s-au intamplat doar in inchipuirea mea, nicidecum in realitate. 

Oameni buni, sa nu procedati ca mine! Ascultati-va inima si faceti ceea ce va cere,
caci altfel veti ramane cu regrete intreaga viata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu