luni, 20 aprilie 2015

Cantare electronice

Circula zilele trecute pe facebook o poza interesanta, care m-a intors cu gandul in copilarie, la alimentara goala si la cantarul pe care incercam sa il reproducem in fata blocului, folosind o caramida pe care puneam in echilibru o scandura aproape putreda. Peste ea asezam cu grija o oala veche, cu fundul gaurit, iar pentru echilibrare foloseam diverse pietre. Ce vremuri am prins! Ma intreb daca in anul 2015 mai foloseste cineva genul acela de cantar vechi cu tas, mai ales de cand exista cantare electronice care pot fi achizitionate la niste preturi extrem de mici si se gasesc in atat de multe variante, pentru diverse greutati. Nu stiu daca se gasesc prin magazine, nu stiu daca exista si la noi, insa am vazut niste documentare pe discovery si ideea mi-a ramas in cap: in America, orice traficant de iluzii care se respecta are propriul sau cantar, o chestie plata, micuta, semanand cumva cu un calculator de buzunar sau cu aparatul ce masoara glicemia. Oare le cumpara din magazine sau le mesteresc in subteran? :D

Cantarele electronice reprezinta o inventie
care a ajutat omenirea sa mai urce un pas. Pana si in bucatarie, daca e sa fiu sincera, cantarul meu isi face treaba singur si imi usureaza mie treaba. Datorita lui am curajul de a face prajituri la care altadata nici nu indrazneam sa visez, caci stiut e faptul ca anumite preparate nu ies decat daca sunt cantarite pana la ultimul gram. Atat eu, cat si baietii mei am vrea sa ii multumim celui care a inventat cantarele electronice fara de care acest secol ar fi aratat cu totul altfel. Pacat ca nu ma puteti vedea in timp ce scriu acest articol. Pe chip mi-a aparut un zambet larg la gandul ca si cumnata mea ar vrea / ar trebui sa ii multumeasca celui ce a inventat si lucrat cantarul electronic pe care il tine ea in baie. Dupa ce l-a cumparat ma duceam des la ea si ne tot cantaream, mai in gluma mai in serios: eu pentru a vedea daca m-am mai ingrasat macar un gram, ea pentru a vedea cate sute de grame a slabit.

Intr-o zi l-a imprumutat unei vecine. De atunci, cantarul ei a devenit faimos printre ai nostri. Arata orice greutate vrem, mai putin pe cea reala. Fericirea cumnatei mele, care acum este mai slaba fara sa fi depus vreun efort in acest sens. :)) Pe mine m-au poreclit fantoma, de cand i s-a dereglat cantarul electronic, pentru ca imi arata o greutate chiar mai mica decat am eu in realitate. :))) Stiu de unde poate cumpara un alt cantar, insa cel pe care il are acum sigur il vom pastra ca piesa de muzeu. :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu