sâmbătă, 4 aprilie 2015

Obiecte decorative pentru casa

Unul dintre unchii mei a lucrat o lunga perioada intr-o fabrica inainte de revolutie. Pe atunci oamenii erau obisnuiti sa isi lucreze singuri la serviciu diverse obiecte decorative, caci fabricile erau toate ale statului si, daca erau ale statului, erau ale omului ce sustinea statul, nu? :) Pe acest principiu ne-a adus unchiul meu o foarte eleganta masuta pentru cafea, o masuta lucrata in fier forjat cu diverse modele. Cand ne-am mutat, acum cativa ani, am gasit prin debara un suport de lumanari facut cu 30 de ani in urma de unchiul meu. Semana leit cu acest suport lumanari de la homeX si acum ma intreb (a cata oara?) unde l-am ratacit iar, cui i l-am dat sau daca nu cumva este pe la sora mea. Cert este ca ma bate gandul sa imi comand de la homeX cateva obiecte decorative, atat pentru ca sunt dragute si s-ar potrivi in casa mea, cat si pentru a ma simti mai putin vinovata de faptul ca nu am stiut sa apreciez ceea ce lucrase pentru noi unchiul meu candva.



Am vazut, de-a lungul vietii, multi case. Unele pline de obiectele decorative, altele golase, de parca oamenii tocmai se pregateau sa se mute de acolo. Soacra mea, de exemplu, are in casa inghesuite mii de obiecte decorative, claie peste gramada, in asa fel incat abia poti circula pe acolo, stai mereu cu teama sa nu darami ceva si, ceea ce mi se pare cel mai rau, nu pot fi puse in valoare tocmai din cauza ca sunt prea inghesuite. La poul opus am o prietena care adora viata spartana. In casa ei nu gasesti decat strictul necesar: doua linguri, doua farfurii, un dulap pentru haine, un birou pe care sta cuminte laptopul... Nu are nici un obiect decorativ, nu isi infrumuseteaza cu nimic locul unde isi petrece mare parte din viata. Cumva, eu ma simt rau in casa ei, asa cum rau ma simt si la soacra mea, unde parca nu am aer sa respir. 



Consider ca in toate ar trebui sa pastram masura, inclusiv cand vine vorba despre decorarea casei in care locuim. Nu imi pot imagina biroul meu gol, avand numai laptopul pe el. Imi place sa am alaturi o agenda draguta, un pix deosebit, o mica vaza cu floricele, poate o statueta... La fel si prin restul casei, caci obiectele decorative sunt cele care dau culoare si veselie unei casei, ele aduc acel aer de intiitate si unicitate locului unde petrecem clipele libere. Sigur, fiecare om e liber sa isi decoreze casa asa cum doreste si cum simte ca ii place. Cred ca la asta s-au gandit si cei care au deschis o fabrica de vopsele decorative (va sfatuiesc sa va aruncati un ochi pe acolo). 

Ce avantaje au clientii care comanda produse de la homeX? Isi pot personaliza casa asa cum doresc, gasesc preturi bune si diverse promotii, produsele sunt de cea mai buna calitateba chiar pot oferi si prietenilor cadouri surprinzatoare, care sa le aduca zambetul pe chipuri. Produsele au garantie de retur de 14 zile si transport gratuit la comenzile de peste 300 de lei. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu