joi, 23 aprilie 2015

Videoclipuri pe youtube

Cei care ma citesc pe .ro stiu deja ca intr-o zi, jucandu-ma alaturi de nepotii mei (consider in continuare ca cea mai buna metoda prin care copilul poate invata este joaca), am facut cateva videoclipuri pe youtube. Fiind la inceput, normal ca sunt mandra de ele, desi constientizez si faptul ca simplitatea lor este fix pentru copii. Sunt mandra de mine ca am aproape 45 de ani si imi place in continuare sa invat, sunt mandra de faptul ca nepotii mei vin cu placere pe aici, desi stiu ca intalnirile noastre contin intotdeauna si lectii, sunt mandra ca, prin videoclipurile mele de pe youtube pot arata intregii lumi o alta fata a Romaniei. Daca va plac pisicile, daca iubiti natura si vreti ca tara noastra sa fie mai frumoasa, mai curata, mai cum vedem prin occident, puteti da un share videoclipurilor sau va puteti abona la canalul meu de youtube, pentru a ma sustine. Iata unul dintre videoclipurile mele de pe youtube de care sunt tare mandra. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu