miercuri, 6 mai 2015

Instalator in Brasov

Nu stiu cum este pe la altii, insa in casa noastra ar fi absoluta nevoie de un instalator care sa isi ofere permanent serviciile. Ori suntem noi neatenti cand deschidem un robinet, ori piesele pe care le cumparam sunt gandite sa functioneze pe termen foarte scurt. Nu trece o saptamana fara sa avem un incident care sa necesite interventia unui instalator. Din pacate, nu cunosc in orasul nostru nici un intalator de incredere, nici o firma care sa aiba experienta si sa ofere servicii de calitate. Incercam sa ne descurcam singuri si asta probabil ca se vede imediat, caci nimic din ceea ce reparam nu dureaza prea mult. Daca ar exista si in Ploiesti o firma cum este cea despre care am aflat de pe site-ul www.instalator-brasov.ro, cu  totul alta ar fi situatia. Probabil eu nu as mai bombani de dimineata pana seara, baietii mei nu si-ar mai pune mainile in cap cand ar auzi ca picura apa in bucatarie sau la baie, iar cumnatul meu nu ar mai injura la prima ora a diminetii, cand il sunam pentru a-l chema sa ne ajute. Dar nu, se pare ca instalatorii buni sunt toti in Brasov. :)

Lasati-ma sa ma descarc povestind prin cate am trecut de la Pasti si pana acum. Prima data am patit-o cu o teava care duce la subsol. Picura apa undeva prin pereti. Ziua nu auzeam, insa in linistea noptilor era ceva de speriat, adevarata picatura chinezeasca. S-au chinuit baietii sa descopere unde e problema, au oprit apa in tot blocul, s-au murdarit prin subsolul plin de sobolani... Cumva, au reusit sa ii dea de cap. La cateva zile, a cedat o garnitura de la dus. Cand voiam sa ne spalam, in loc sa ne bucuram de apa calda venita pe furtun, vedeam cum toata se prelingea pe marginea cazii, golindu-ne portofelul. Cumpara garnitura, schimba, descopera ca ai fortat putin treaba si ai paradit intreaga jucarie. Cumpara alta baterie la baie, demonteaza, monteaza, enerveaza-te. Cam asa a fost in acea zi. A mai trecut o vreme (a se citi cateva zile) si a inceput sa ne picure bateria din bucatarie. Vedeam clar ca trebuie schimbata, insa toti am spus, intr-un glas, un mare NU. Bateria asta a fost cumparata in toamna, are abia o jumatate de an. Fara un instalator bun nu mai punem mana sa reparam nimic. Nu va mai povestesc si de problema cu centrala termica. Am facut-o deja pe blogul de pe .ro. 

Satui de atata apa irosita, satui de atatea reparatii facute fara scule profesioniste si fara sa avem idee ce facem, am preferat sa inchidem apa rece din bucatarie si sa asteptam clipa cnad vom gasi un instalator bun care sa se ocupe de tot. Ma uit in sus, spre orasul Brasov, si imi dau seama ca ii invidiez pe cei care traiesc acolo. E atat de usor pentru ei, cand intampina probleme la instalatiile sanitare, centrale termice, calorifere, robineti, baterii, canalizare, etc, etc. Cu un singur clic intra pe siteul instalator-brasov, dau un telefon si cheama o echipa specializata care sa le rezolve problemele. Pe cand si la Ploiesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu