vineri, 26 iunie 2015

Castiga un city break la Istambul

Ma suna intr-o dimineata verisoara mea si ma roaga sa caut pe internet ceva care sa i se potriveasca, caci vrea sa ii faca sotului o surpriza si nu poate intra de pe calculatorul ei. Am ascultat-o cu atentie cand mi-a spus: vezi pe unde gasesti bilete de avion Bucuresti Amsterdam si nu sufla nimanui o vorba, caci vreau ca de ziua lui sa il scot la plimbare prin acel frumos oras, sa ne distram si sa ne relaxam. I-am urmat indemnul si am intrat pe site-ul aerolines, unde stiam ca pot gasi oricand bilete de avion ieftine. Deja incepusem sa visez si eu la Amsterdam si la toate minunatiile ce pot fi vazute acolo. Surpriza a venit pe neasteptate, de cum am intrat pe site. Mare si colorat era un anunt pe care scria: castiga un city break la Istanbul + 3 trollere de voiaj de la Valigeria + un voucher de 300 lei. Inima mi-a batut cu speranta. Uite cum fac o fapta buna pentru verisoara mea si am sansa de a pleca si eu in vacanta la Istambul. Inainte de a ma inscrie in concurs am intrat pe pagina lor de facebook, unde am citit urmatoarele:

"Inscrie-te in concurs, bifeaza cat mai multe task-uri, dovedeste ca ai multi prieteni saritori si te trimitem in Istanbul. Iei si un prieten cu tine.Va platim biletele de avion, cazarea si micul dejun, trebuie doar sa va tina picioarele sa strabateti in lung si-n lat Capitala Imperiului Roman."
Aerolines pune la bataie trei premii, deci am trei sanse de castig, la fel ca orice alt participant. E bun un voucher, sunt bune si trollerele, insa marea mea speranta este, desigur, la city break-ul in Istambul. Concursul are un mecanism atragator prin faptul ca fiecare participant iti poate multiplica numarul sanselor de castig prin implicare cat mai mare si rezolvarea cat mai multor task-uri din concurs, regulamentul concursului aerolines este clar si asta imi da incredere ca totul se va desfasura in mod corect si echitabil, caci despre aerolines am auzit numai de bine, ba chiar le-am folosit serviciile de cateva ori si niciodata nu am avut probleme. De ce nu as incerca sa profit de acest concurs pentru a-mi oferi sansa de a vizita gratis orasul Istambul, de a ma relaxa in singurul megalopolis din lume întins pe două continente, de a face fotografii la Biserica Sfanta Sofia, la 
Palatul Topkapî sau la Muzeul Vechiului Orient, la Moscheea Sehzade, la Bazarul Egiptean sau la Turnul Galata, la Podul Bosfor sau la Fortareata Sapte Turnuri? Voi ce ati vizita la Istambul? 
Nu m-am putut abtine sa nu va anunt si pe voi de acest concurs la care puteti castiga un city break la Istambul, caci niciodata nu am fost egoista. Oricum, care are noroc are, care nu, mai incearca si data viitoare. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu