marți, 16 iunie 2015

Fonduri europene nerambursabile

Cu cateva luni in urma il tot plicitseam pe sotul meu cu ideea ca ar fi bine sa facem schimb de case cu parintii lui, sa ii lasam pe ei la confortul apartamentului si noi sa ne mutam la tara, unde animalele pe care deja le avem sa ne simta in largul lor si unde sa putem respira aer curat, sa ridicam un solar pentru a avea rosii la discretie si chiar sa crestem niste rate, iepuri si un porc. Auzind ce planuri imi fulgera mintea, unul dintre prietenii nostri a deschis o discutie tare interesanta despre fonduri europene nerambursabile si despre cum am putea face o chestie misto in curtea socrilor mei, eventual pregatind un dosar serios documentat pentru a primi bani sa crestem iepuri. Timp de cateva zile am strabatut internetul in lung si in lat cautand informatii despre fondurile europene nerambursabile, despre cresterea iepurilor si despre tot ce inseamna acte care trebuie depuse la dosar. Initial mi s-a parut a fi totul extrem de complicat, iar cerintele foarte stricte si mult prea multe, insa treptat m-am acomodat cu ideea si am inteles ca de fapt nu e chiar atat de greu pe cat pare la inceput, mai ales daca vrei cu adevarat si esti dispus sa investesti niste bani pentru a gasi o echipa serioasa care sa iti pregateasca dosarul.


Din pacate, de planurile mele nu s-a ales nimic, pentru ca atat sotul meu, cat si copilul sunt nascuti si crescuti la oras si nici nu vor sa auda de vreo schimbare, caci iubesc confortul apartamentului si prefera sa aiba bani mai putini si unghii curate, sa nu fie nevoiti sa se trezeasca odata cu prima geana de lumina sau sa raneasca la animale pana in miez de noapte, arsi de soare, batuti de vant si ploi, cu noroi pe talpile pantofilor. Da, le-ar placea si lor sa poata primi niste fonduri europene nerambursabile, insa nu pentru afaceri cu iepuri sau alte "lighioane", ci pentru o afacere curata, ce poate fi gestionata de la biroul din oras, unde aerul conditionat aduce o stare de bine si unde cafelele vin in valuri atunci cand se instaleaza oboseala. Eu visez in continuare la ziua cand ii voi putea convinge ca viata la tara este mult mai frumoasa decat cea de la oras si sper din tot sufletul ca atunci cand ziua va veni, sa nu fie prea tarziu si sa mai putem accesa si noi niste fonduri europene nerambursabile. Iata cateva informatii gasite pe site-ul financialexperts:

"In functie de programul accesat, de cele mai multe ori dosarul Cerererii de finantare presupune elaborarea urmatoarelor documentatii: Cererea de finantare, Studiu de fezabilitate, Plan de Afaceri, Memoriu justificativ, Analiza cost-beneficiu, Strategii de marketing, etc. Documentatia proiectului va fi realizata intotdeauna conform Ghidului programului, avandu-se in vedere in permanenta respectarea tuturor conditiilor de eligibilitate."
"Avem grija ca proiectele de investitii elaborate si asistate tehnic de SC Emag Audit SRL sa fie rezonabile, sa preintampine si sa depaseasca eventualele obstacole ce ar putea aparea pe parcursul implementarii. Sustinem dezvoltarea clientilor nostri prin punerea in practica a ideilor de investitii!Dam viata ideii dumneavostra de proiect prin identificarea celei mai optime surse de finantare nerambursabila, de la idee, dosar de finantare pana la implementare si contabilitate.
Ca sa raspundem solicitarilor dumneavoastra va informam ca Ghidul solicitantului, respectiv ghidul practic care contine informatii utile necesare obtinerii fondurilor nerambursabile este acelasi pentru toate judetele tarii."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu