marți, 14 iulie 2015

Taxa de drum Ungaria

Pana cand nu am iesit din tara, habar nu am avut ca prin alte tari se platesc tot felul de taxe. Am observat prima data in Italia, cand am intrat cu masina unor prieteni pe o autostrada. Mi s-a parut nefiresc si cam piperat, insa dupa o scurta discutie in care prietenii mei mi-au explicat ca banii stransi sunt investiti in sosele fara gropi, in camere de supraveghere, in diverse panouri si indicatoare, in protectie contra zgomotelor de pe autostrazi, in tot ceea ce este necesar pentru ca soferii, masinile si pasagerii sa fie in siguranta, iar experienta sa fie una cat mai placuta, am inteles ca aceste taxe sunt utile si chiar necesare. Despre taxa de drum ungaria am aflat de curand de la cumnatul meu, care a lucrat vreme de (doar) doua saptamani pe un tir care transporta marfa in intreaga Europa. Pentru cei interesati de taxa de drum ungaria linkul de mai sus va fi foarte util, caci face trimitere pe site-ul celor de la cargotrack. Acolo veti gasi lamuriri si detalii despre cum puteti plati online taxa de drum ungaria, pas cu pas, pe intelesul tuturor. Iata pe scurt cam ce ar fi de facut pentru ca totul sa fie in regula:


Compania CargoTrack a implementat un sistem inteligent si rapid prin care orice persoana interesata poate achita plata taxei de drum din Ungaria folosind dispozitivele de monitorizare si urmarire GPS. Dintre avantajele utilizarii acestui sistem voi mentiona doar doua, poate cele mai importante: "Ruta de drum nu este planificată, sistemul Hu-Go vede automat camionul care a plătit online, prin satelit, fiind mult mai ușor și pentru dumneavoastra și pentru șofer" si "Plata se face automat, la intrarea in Ungaria, atât timp cât există bani pe cardul de debit utilizat", asa ca asigurati-va ca aveti bani suficienti pe card inainte de a pleca la drum. Procedurile prin care puteti beneficia de serviciile companiei CargoTrack atunci cand doriti sa platiti online taxa de drum ungaria sunt si ele foarte simple, usor de inteles si de aplicat. 

Persoanele care sunt interesate trebuie sa se inregistreze pe un anumit site (gasiti absolut toate detaliile daca dati clic pe linkul de mai sus). Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti inregistrati acolo, trebuie doar sa selectati optiunea care mentioneaza ca doriti sa efectuati plata prin intermediul sistemului pus la dispozitie de compania CargoTrack. In acea clipa veti avea de semnat un contract cu NUSZ zrt. (Autoritatea naționala de plați a taxei de drum) si, desigur, veti mai semn un contract sau un act aditional (daca aveti deja contract) cu firma CargoTrack Solutions SRL. In acest fel veti scapa de multe griji, veti fi in regula cu toate documentele si veti avea garantia ca totul se desfasoara conform cerintelor si nevoilor pe care le aveti. 

Pentru mai multe informatii legate de HU-GO, puteti lua legatura cu reprezentantii cargotrack care se ocupa de aceste proceduri la adresa de e-mail hu-go(at)cargotrack.ro sau direct la unul dintre numerele de telefon +40 740 006 482 și +40 740 170 734. HU-GO Call Center Ungaria: +36 (36) 587.500 (operator limba maghiară disponibil 24/7, operator limba engleză disponibil 08:00–16:00).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu