miercuri, 29 iulie 2015

Aparate aerosoli

Vreme de un an am incercat si eu marea cu degetul in Italia si as spune ca m-am descurcat bine, atat de bine incat nu imi venea sa ma mai intorc acasa, mai ales dupa ce am vazut cate diferente sunt intre ceea ce numesc ei civilizatie si ceea ce ni se pare noua ca este pe aici civilizatie. Ma imprietenisem cu o italianca tare de treaba, care m-a ajutat sa ma integrez rapid, sa invat limba si care mi-a aratat o alta fata a lumii. De exemplu, la ea am auzit pentru prima data vorbindu-se despre aparate aerosoli, despre beneficiile pe care aceste aparate le ofera si mai ales despre cum si cat se implica statul italian in ajutorarea batranilor si bolnavilor, oferindu-le tot felul de medicamente, aparatura si efecte. Comparam in sinea mea cu ceea ce nu ofera statul roman si parca ma lua durerea de cap la gandul ca o intreaga viata cotizam la stat, pentru ca in ultimii ani sa primim un mare nimic. Mama prietenei mele din Italia, dupa ce s-a impolnavit de parkinson, a avut nevoie de tot mai multe tratamente si aparate pentru a-si mentine la un standard acceptabil nivelul de viata. Vreti sa aflati ce i-a oferit tara pentru care cotizase intreaga viata?




In primul rand absolut toata medicamentatia pentru aceasta boala si pentru toate bolile care au aparut din cauza ei era gratuita. Tot gratuit a primit caruciorul cu care se deplasa, tratamentele anuale la o clinica ultramoderna, scutecele pentru adulti, patul cu apa care o ajuta sa nu faca escare, ba chiar si aparatul cu aerosoli care o ajuta sa respire bine in zilele cand simtea ca se sufoca, ca nu ii intra aer suficient in plamani. Despre cum poate fi folosit un aparat aerosoli gasiti informatii cu un clic pe link. Din nefericire pentru noi, statul roman nu se descurca sa ne dea mai nimic gratis, asa ca dupa o viata in care contribuim la sistemul de pensii, la batranete ne trezim ca trebuie sa cumparam absolut tot ce ne este necesar. Desigur, aparate aerosol se fabrica pentru toate grupele de varsta, caci multe afectiuni necesita asa ceva. Daca aveti nevoie de un aparat cu aerosoli, solutia in tara noastra este sa il cumparati. Iar daca nu stiti de unde puteti cumpara convenabil un asemenea aparat, dati clic pe primul link din acest articol sau mergeti direct la sediul firmei  care detine comenzi.ro din Bucuresti, Str. Ion Ursu, Nr.16, Sector 2. Atasez si harta, ca sa nu pierdeti vremea prin soarele verii pentru a cauta adresa. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu