vineri, 30 octombrie 2015

Ma enervezi astazi

Nici nu iti poti imagina cat ma enervezi astazi! Nu poti vorbi la telefon pentru ca politica firmei o interzice (in timpul programului, desigur). Nu esti langa mine cand sunt nervoasa. De ce oare te-am lasat sa pleci? De ce am crezut ca banii sunt mai importanti decat orice altceva? Uite ca azi suntem departe unul de celalalt si bani tot nu avem, ca mult mai e pana cand primesti salariul. Nici eu nu mai am bani, ca in blogging nu exista un salariu fix. Azi as fi avut nevoie de tine mai mult decat am in celelalte zile. Ursula e bolnava, mancarea animalelor s-a terminat, astia imi tot dau blogul jos pentru ca am depasit banda de trafic alocata pe luna aceasta, baterie la baie tot nu am reusit sa cumpar, copilul vrea de halloween la Bucuresti, prin frigider bate crivatul, nea caisa ala nu raspunde la mailuri, desi imi datoreaza niste bani, in capul meu e un talmes-balmes de idei, de temeri, de suparari. Ma enervezi rau astazi, ca nu esti langa mine, sa rezolvi toate aceste probleme. Of, de ce oare am fost de acord
sa pleci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu