joi, 26 noiembrie 2015

Pisica la punga

Iata ca a sosit momentul sa vedeti ce nu ati mai vazut vreodata, daca nu aveti pisica in casa si nici prieteni care sa fie mandri detinatori de mici feline. :p Abia intoarsa de la piata, m-am asezat o clipa la calculator, sa raspund unui mesaj sosit in lipsa mea. Din bucatarie se auzea un fasait suspect. Stiind ca am bagat totul la frigider, am ignorat zgomotul ce ma tot intrerupea. Dupa un timp, observand ca fasaitul e tot mai puternic, mi-am ridicat fundul din scaun si m-am indreptat catre bucatarie. Tot in varful picioarelor m-am intors in camera pentru a lua aparatul de fotografiat. E drept, nu sunt mare fotograf. Ceea ce ochii mei au vazut, aparatul nu poate reda. Scumpa mea Pufina, grasa familiei, se culcusise in punga si se tot foia in cautarea celei mai bune pozitii de dormit. Iata cum arata o pisica la punga prin ochii unui fotograf tare nepriceput. :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu