vineri, 27 noiembrie 2015

Savarine

Undeva pe facebook am povestit despre aventura pe care am avut-o cu niste savarine. Voi spune si aici in doua cuvinte, ca sa intelegeti din ce motiv prajiturile din poza de mai jos arata asa cum arata. Ma intorceam cu sora mea din piata. Cu o mana tineam cainele in lesa, cu cealalta tineam punguta in care se odihneau doua savarine. La un moment dat, din niste boscheti au iesit cativa maidanezi, parca dornici sa imi faca praf si pulbere cainele. Bruno al meu s-a smucit violent, incercand sa ajunga la ei, sa ii rupa in bucati. Eu, preocupata de aparatul de fotografiat si de pachetul de tigari pe care incercam sa il bag in plasa cu savarine, am fost luata prin surprindere de miscarea cainelui. Am calcat pe blugii mult prea lungi si intr-o clipita m-am trezit pe jos, cu fundul pe savarine. Bruno, surprins si el de cazatura mea, s-a oprit in loc, nedumerit. M-am ridicat rapid, am ras si m-am grabit spre casa. Cand am deschis punga si am dat la iveala savarinele, un ras nebun a rasunat in intreaga bucatarie. Iata cum arata niste savarine strivite... :)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu