joi, 26 noiembrie 2015

Sepci new era

Nu mi-am dat niciodata seama, pana cand am devenit mama, ca barbatii sunt usor defavorizati cand vine vorba despre articolele vestimentare, caci nici un producator nu se oboseste sa scoata pe piata mai multe modele, in mai multe culori, in asa fel incat sa poata satisface toate gusturile posibile. Cel putin asa am crezut vreme de vreo 20 de ani din cauza ca nu reuseam sa gasesc pentru baiatul meu nici sepci new era, nici camasi asa cum mi-as fi dorit eu, nici macar pantofi care sa arate bine si care sa fie in acelasi timp si rezistenti. Acum e mare, nu mai asteapta sa il imbrace mama si nici nu mai poarta sapca decat in cazuri extreme, cand iese cu anumiti prieteni sau cand merge in anumite locuri. Dar poate ca e prea mult cand spun ca barbatii sunt defavorixati. In general pe piata apare exact ceea ce se cere, nu? Daca ei se multumesc sa poarte orice sapca, nu neaparat sepci new era, daca le plac pantofii comozi, indiferent cat de rezistenti (sau nu) sunt, preoducatorii de ce s-ar obosi? Si totusi exista magazine de unde chiar si cei mai pretentiosi barbati se pot imbraca fara sa aiba ceva de comentat, ba chiar fericiti ca l-au descoperit. 


Am observat in aceasta vara ca baiatul meu, un tanar de 22 de ani, era printre putinii baieti din oras care umbla pe strazi fara o sapca moderna pe cap, sa il protejeze de soare si sa ii dea acel aer interesant pe care il au cei care aleg sepcile new era. Intr-o zi, din vorba in vorba, l-am intrebat de ce nu isi cumpara si el asa ceva. M-a privit usor mirat si m-a intrebat ce m-a apucat. Nu imi dau seama ca la tinutele lui nu s-ar potrivi o sapca? Ba da, eu imi dadeam seama, dar speram sa vad ca macar vara alege sa umble mai lejer imbracat, sa se poarte asa cum se poarta mai toti baietii de seama lui. Desigur, gusturile nu se discuta, dar mie imi da senzatia ca a sarit brusc de la copilarie la maturitate, ca a sarit acea etapa de nebunie frumoasa, cand baietilor nu le pasa ca sunt in bermude si slapi, cu sapca intoarsa intr-o parte, daca au un parfum bun si freza bine facuta. Pentrru cei care nu sunt ca baiatul meu, iata un magazin unde pot gasi printre toate acele lucruri interesante si sepci moderne: townfashion.ro. Au preturi cu pana la 70% mai mici decat in magazinele din Romania, toate marimile corespund si plata se face la ridicarea coletului. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu