luni, 25 ianuarie 2016

Imprimanta si incarcare cartuse

Am tot adunat in calculator o multime de poze, cu gandul ca intr-o buna zi imi voi face timp sa le scot pe o hartie de buna calitate si sa le agat in cuie, sa inveselesc atmosfera din casa cu ajutorul peretilor colorati. Am vreo doua fotografii mai mult decat interesante primite de la o colega bloggerita care colinda lumea intreaga, am vreo doua salvate de pe un site pe care intru des, plus multe altele facute de mine. Din pacate, nu am deloc timp liber, iar daca imi fac rost de vreun minut il irosesc pe facebook, vegetand cu ochii la postarile altora. Ar mai fi inca o problema, pe care sper sa o rezolv cat mai repede: nu am in casa imprimanta, asa ca depind de firma care isi are sediul undeva in piata din cartier. Acolo exista vreo doua imprimante, insa nu mereu se face incarcare cartuse, motiv pentru care, atunci cand am vrut sa pregatesc niste fotografii, nu m-au putut ajuta cu nimic. Imi raman doua variante (solutii): ori fac o plimbare mai lunga, pana in centrul orasului, ori imi rezolv singura problemele cu ajutorul unei imprimante proprii, comandate de pe site-ul cartuse-shop.ro.

In acest fel ma asigur ca pot face tot ce vreau, cand vreau, fara sa fiu nevoita sa ies din casa si sa umblu din magazin in magazin. Sunt sigura ca nu voi ezita sa cumpar destul de des cartuse de imprimanta compatibile pentru a nu avea surprize neplacute. Poate asa as reusi sa o ajut si pe fata prietenei mele, care ia lectii de pian la Bravissimo Art School. Mititica este in aceeasi situatie ca si mine: ar avea nevoie sa mai scoata din cand incand cate ceva la imprimanta si nu are unde (in cazul ei, e vorba despre partiturile pentru pian pe care trebuie sa le invete). Mi-ar placea sa ii pot face o asemenea surpriza, mai ales ca acum stiu unde pot gasi imprimante bune si ieftine, dar si incarcare cartuse. 

"Cartridge Service este unul dintre principalii furnizori de cartuse imprimanta si consumabile pentru imprimante din Cluj-Napoca, distribuitor de consumabile originale şi reumplute (refillate) inca din 2001. Printre mãrcile comercializate amintim: Hewlett Packard, Canon, Epson, Lexmark, Minolta, Brother, Xerox, Oki,SkyPrint, TFO."

La cartuse-shop.ro, "livrarea coletelor se face prin URGENT CURIER sau FAN CURIER (oriunde in tara unde au acoperire, GRATUIT la comenzi peste 150 de lei, dar fara kilometri suplimentari) sau cu PRIORIPOST in restul localitatilor. Plata se va face ramburs la primirea coletului sau anticipat prin virament bancar sau card. Imprimantele, multifunctionalele si orice alt aparat peste greutatea de un kilogram NU intra in categoria de livrare gratuita. Pentru acestea va rugam sa asteptati confirmarea costurilor de expeditie."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu