vineri, 5 februarie 2016

Accesorii si piese pentru bicicleta

Am stat multi ani fara bicicleta si tare am mai suferit, caci imi place la nebunie sa gonesc pe doua roti, in vreme ce vantul mi se rataceste prin plete. Apoi am avut norocul de a primi o bicicleta. Dar unde sa mai gonesc, daca strazile sunt impanzite de masini care par sa nu mai aiba limita de viteza? Prin parc, mi-am spus tot eu. M-am asigurat ca functioneaza bine, mi-am cumparat cateva accesorii pentru biciclete si am plecat spre cel mai mare parc din orasul meu. Nu stiu cum am reusit sa fac pana la intoarcere, asa ca am carat bicicleta cale de cativa kilometri, in loc sa ma care ea pe mine. Daca mai iau in calcul si faptul ca m-am intors cu febra musculara, ca nu mai pedalasem de mult, pot spune ca nu a fost o zi prea buna. A cautat baiatul meu pe internet cauciucuri pentru biciclete, a cumparat tot ce era nevoie pentru a repara pana, apoi si-a insusit el vehiculul pe doua roti. Am pe blogul de pe .ro o poveste despre cum a ramas (tot in cel mai mare parc al orasului) fara frane in timp ce facea concurs cu prietenii sai. Am pus chiar si poze pentru a exemplifica felul in care a franat cand a fost nevoie si halul in care aratau adidasii lui cand s-a intors acasa. 


Anul trecut nu am folosit deloc bicicleta. Nici unul dintre noi. In primul rand pentru ca am fost extrem de ocupati si in al doilea rand pentru ca piesele de bicicleta care aveau probleme nu fusesera inca inlocuite cu unele bune, care sa ne ajute sa ne plimbam in siguranta. Dar ne-am propus sa schimbam toate astea in primavara, de cum se va incalzi afara, ca sa ne putem pune muschii in miscare, sa gonim cu pletele in vant (mai mult eu, ca baietii mei se tund cat se poate de scurt) si sa antrenam in acest fel si cainele sa alerge alaturi de noi, cum am vazut pe la altii. Tare sunt curioasa sa vad ce reactie va avea cand se va vedea nevoit sa urmareasca din priviri cele doua cauciucuri de bicicleta si sa goneasca pentru a pastra distanta fata de noi. Dar asta numai dupa ce bicicleta va fi pusa la punct, dupa ce piesele de bicicleta vor fi inlocuite, dupa ce totul va fi cum trebuie. :)

"Suntem SportAddict, o echipă pasionată de sport care oferă în mediul online, o gamă variată de produse, ce ajută clienții ”dependenți” de sănătate, viața activă, drumeții și sport, oferindu-le în permanență noutăți originale, calitative și la prețuri accesibile.
Ne definesc astfel 3 mari calități: 1. Livrăm rapid în cele mai bune condiții orice articol sportiv, astfel încât dumneavoastră să vă puteti bucura de pasiunea pentru sport în maxim 48 de ore. 2. Produsele pe care le comercializăm sunt dintre cele mai diverse, potrivite oricărei persoane pasionate de un anumit sport sau pentru care miscarea reprezintă un stil de viață. 3. Cea de-a 3-a calitate o reprezintă prețurile variate și accesibile fiecărui iubitor al sportului și stilului de viață activ.
Produsele comercializate sunt 100% originale, clienții având la dispoziție o ofertă foarte largă și brand-uri cunoscute pentru profesionalismul, calitatea produselor și seriozitatea de care dau dovadă. Doar astfel putem face fericit fiecare client, de la piticii care abia învață să schieze, până la împătimiții de alpinism."



2 comentarii:

  1. super site...ca eu ma dau cu bicla si cum pare ca a sosit primavara...e ok!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin minte ca printre primele articole citite la tine, cu mult timp in urma, erau unele despre ciclism. :)

      Ștergere