joi, 11 februarie 2016

Modele de mobilier de living

Dupa ce ani de zile mi-am dorit sa fac o schimbare in casa, dupa ce am visat cu ochii deschisi sa imi iau mobilier living modern, in vara trecuta am reusit. Bine, am luat doar o biblioteca mare, dar deja in sufrageria mea se vede schimbarea. Casa arata cu totul altfel acum, desi intotdeauna e loc de mai bine. Sper sa reusim anul acesta sa inlocuim piesele de mobilier vechi ramase cu mobila living modern, sa ajungem si noi in anul 2016 in privinta aspectului casei. Unican prezinta noi modele de mobilier de living, iar mie imi fac cu ochiul tot mai tare aceste colectii. Au un design interesant, au mobilier living modern cu adevarat, au tot ce si-ar putea dori un om pentru o casa de vis. Daca esti interesat de mobila living pret, vezi pe Unican.ro, locul unde mobila living modern chiar nu seamana cu vechile dormitoare ale lui mamaie, ci are design futurist, are acel aer select, rafinat, dar in acelasi timp si usor minimalist pe care il cauta omul modern. Desigur, inainte de a cumpara mobila living pret de cateva clipe intreaba-te cum vrei sa arate la final casa ta, cere sfaturi pentru mobila de sufragerie, masoara camera, peretii, spatiile goale, sa stii exact ce iti trbuie si ce marimi vrei sa aiba. 


Ce inseamna pentru mine mobila de living? In primul rand rafturi pe care sa imi asez cartile. Cat mai multe rafturi. Tot de rafturi am nevoie pentru a-mi "expune" obiectele frumoase cu care ma mandresc si care imi incanta sufletul ori de cate ori le privesc. Mobilierul de living trebuie sa aiba si cateva sertare in care sa tin lucruri importante, dar care sa nu fie vazute de musafiri cand imi intra in casa. In living am nevoie de o masuta pentru cafea, dar si de un spatiu pe care sa imi instalez televizorul, caci altfel risc sa para camera pustie. Desigur, cred ca in sufragerie este nevoie de o canapea eleganta sau macar de niste fotolii in care sa ne relaxam noi si musafirii nostri. O parte dintre aceste pretentii mi-au fost rezolvate. Mai am nevoie de masuta pentru cafea, poate piesa cea mai importanta dupa rafturile pentru carti. In casa noastra se beau cisterne de cafea, mai ales in zilele cand avem musafiri. Suntem toti bautori inraiti. Acum va dati seama cat de tare imi lipseste masuta de cafea? :))

"Ca membru al Asociatiei Producatorilor de mobila din Romania am inteles sa respectam standardele internationale de calitate inproductia de mobila . Pentru aceasta , materialele si accesoriile folosite provin de la firme prestigioase, iar fabrica este dotata cu aparatura moderna crescand astfel calitatea prelucrarii. Unican este o companie 100% romaneasca specializata in productia de mobilier si ofera concepte si solutii complete de amenajare. Investitii de peste 300.000 Euro in: -utilaje cu productivitate mare (CNC, masina aplicat cant ABS, instalatie filtrare aer cf norme EU, masina de formatizat profile MDF); -soft specializat de proiectare mobilier 3D ce controleaza de la partea de vanzare pana la linia de productie computerizata . Investitie prognozata in 2014 - extindere hala de productie. Personalul nostru este specializat in design avand studii superioare in domeniu , La unican nu veti gasi tamplari transformati in designeri care sa va consilieze."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu