luni, 15 februarie 2016

Vacanta in Turcia

In ultimii ani am auzit tot mai des in jurul meu despre oameni care planuiau sa isi petreaca vacanta in Turcia sau care abia se intorsesera dintr-un sejur in Turcia. Entuziasmul lor sincer, pozele uimitor de frumoase, dar si faptul ca e vorba despre o tara aflata destul de aproape de noi, m-au facut sa caut pe internet mai multe informatii despre o potentiala vacanta in Turcia. Am citit foarte multe articole de pe blogurile de travel (nu citesc eu multe asemenea bloguri, dar cele pe care le citesc sunt scrise bine, cu sinceritate, cu bune si rele, cu asteptari, sperante, dezamagiri, surprize placute, cu tot ceea ce trebuie sa stiu un turist atunci cand se decide sa viziteze o tara straina), m-am documentat despre locurile cu adevarat spectaculoase pe care le are Turcia -si are o multime de astfel de locuri- si m-am decis ca imi voi petrece un sejur in Turcia, daca timpul mi-o va permite anul acesta. Deocamdata sunt atat de aglomerata incat nu stiu unde imi voi petrece urmatoarea ora, asa ca planuri imi fac numai in minte. Dar va veni ea si perioada cand voi avea mai mult timp liber pentru a colinda lumea, pentru a face mii de fotografii, pentru a scrie pe blog despre obiceiuri ale oamenilor din alte tari, despre mancarurile lor traditionale, despre o multime de alte lucruri.




Pentru cei care stiu deja ca anul acesta vor avea destul timp liber, vreau sa amintesc aici faptul ca pe unul dintre blogurile pe care le citesc am gasit un link spre Tui travel, Daca veti dori sa calatoriti, daca veti dori sa petreceti vacanta in Turcia, iata pe scurt cateva cuvinte despre Tui travel, preluate cu ghilimele chiar de pe site-ul lor:
"TUI in Romania
In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.
Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. 
La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.
Misiunea
Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice."

De ce Turcia? Pentru ca este o tara extrem de frumoasa, cu oameni primitori si peisaje de vis. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu