sâmbătă, 9 aprilie 2016

Carti din librarie online

De cand ma stiu m-am oprit mereu, gura-casa sau cumparator inrait, in dreptul tarabelor cu carti din centrul orasului, in putinele librarii pe care Ploiestiul le-a avut (nu stiu de ce am impresia ca in acest moment - anul 2016 - nu mai exista nici macar una), in anticariate si oriunde exista cel putin o carte de citit. De cand am atatea bloguri si stau atat de mult in casa, mi-am schimbat putin obiceiurile, in sensul ca nu mai colind prin oras pentru a rasfoi si a cumpara carti, ci fac acest lucru prin cate o librarie online. Pe bloguri am scris zeci de articole despre cartile pe care le-am citit, dar si pentru a indemna oamenii sa citeasca, sa nu renunte la a visa alaturi de autori mai mult sau mai putin cunoscuti, sa cumpere copiilor carti, caci fara ele vor fi mai saraci spiritual si vor avea mult mai putine cunostinte generale despre lume, despre viata, despre ei insisi. Stiu, inca nu am scris despre miile de carti pe care le-am devorat candva, nu am scris nici macar despre Moleskine, dar sper sa am timp sa o fac. Deocamdata citesc carti online (am vreo 20 salvate in calculator) si ma straduiesc sa gasesc timp pentru cele trei carti comandate luna trecuta dintr-o librarie online.


Da, mi-am fcut si un blog separat, pe care la inceput credeam ca voi posta numai recenzii (e un nume mult prea pretentios pentru felul in care descriu eu cartile si in care indemn oamenii sa le citeasca - dar nu-i bai, ca stie toata lumea ca nu imi place sa merg cu valul, ci contra lui). Astazi vreau doar sa recomand books-express.ro, o librarie online unde veti afla mai multe despre Moleskine si unde veti gasi o multime de titluri din care sa alegeti ceea ce va place. Veti gasi titluri pentru adulti, pentur copii si tineret, fictiune, medicina, biografii, calculatoare, stiinta, legislatie, lifestyle, business si multe altele. Comandand carti de la books-express.ro, aveti livrare expresspentru proiecte speciale sau aniversari, cele mai noi titluri disponibile imediat după publicare, Cumperi în siguranță, cu drept de retur gratuit, Prețuri economice și plata în rate atunci când bugetul este important. Livrarea este gratuita la comenzile de peste 300 de lei (prin firma Fan Courier). 


"Pentru cei care vor să-și construiască o bibliotecă personală sau profesională era mai importan costul și să îndeplinească condițiii contractuale specifice. Am introdus livrarea economică, cataloagele pe domenii cu recomandări de la edituri și specialiști în domeniu. Livrare se face tot prin curier acasă sau la birou iar toate documentele îndeplinesc toate cerințele financiar-contabile din România, făcând foarte simplă achiziția. Returul este gratuit. În plus acumulați puncte express pe care puteți să le folosiți oricum vreți voi.
Acum în 2016 găsești la noi orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale. Ceea ce ne preocupă și la ce lucrăm cel mai mult în perioada acesta este să avem cel mai bun customer service posibil. Vă așteptăm cu sugestii, dar și încurajări.

Învățarea nu se oprește niciodată! Investește în dezvoltarea ta personală și profesională!

"Îți aducem orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale." Books Express, librarul tău personal

Mulțumesc, pe curând :)"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu