joi, 9 iunie 2016

Camera de supraveghere

Camera Supraveghere Comenzi.ro este absolut indispensabila in locurile prin care se perinda straini, lume multa, persoane in care nu avem incredere deplina. Este foarte important sa putem observa la timp ce se intampla in casa ori firma noastra cand suntem plecati, sa stim daca putem avea incredere in menajera, in bona, in persoana care ne ingrijeste parintii, in angajati. O camera de supraveghere montata in locul potrivit poate sa ne dezvaluie lucruri pe care nu ni le-am fi putut imagina vreodata. Putem vedea cu ce anume isi ocupa timpul copiii cand noi suntem la serviciu, putem vedea daca angajatii sunt tentati sa fure sau sa leneveasca, la fel cum putea vedea si care sunt oamenii de incredere carora le putem incredinta cu inima deschisa casa, copiii, parintii, biroul de la firma. Desigur, nu cred ca o singura camera supraveghere este suficienta pentru a putea cuprinde intreg spatiul in care se deplaseaza cei pe care dorim sa ii testam, insa poate fi un inceput. 

Tin minte ca in urma cu cativa ani, una dintre prietenele mele a montat in bucatarie o camera de supraveghere pentru a vedea daca menajera spala bine vasele cand ea nu este acolo, daca respecta toate indicatiile pe care i le-a dat. Surpriza! De cum a plecat de acasa, menajera s-a repezit la frigider, a luat cateva felii de salam si le-a mancat. Tare s-a mai suparat prietena mea. A vrut sa o dea imediat afara, insa am temperat-o la timp. I-am spus ca fata poate e doar infometata si jenata sa ceara mancare. Am sfatuit-o sa mai monteze o camera supraveghere in birou,
acolo unde tinea documente importante si sume semnificative de bani. Terorizata de gandul ca menajera o fura, a montat chiar mai multe camere de supraveghere, insa fata nu s-a atins de absolut nimic din casa. Numai la frigider umbla din cand in cand, semn ca am avut dreptate, ca ii era foame si se jena sa recunoasca. Iata cum o camera de supraveghere a salvat jobul unei fete sarace si cum prietena mea a ajuns sa aiba incredere deplina in menajera pe care o angajase.

"La COMENZI.RO gasiti o gama variata de camere pentru supraveghere la un pret avantajos, de la diferite brand-uri: ASRock, Envio, KONIG, PNI, Lianyida, Hikvision. Va asteptam sa verificati si dumneavoastra cele mai noi camere si nu ezitati sa ne contactati in legatura cu orice nelamurire."
Pe site-ul comenzi.ro ai 30 de zile la dispozitie sa te razgandesti, livrarea este gratuita in toata tara la comenzile de minim 300 de lei si cu greutatea maxima de 20 de kilograme. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu